مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های تمرین یوگا

بهترین اپلیکیشن های تمرین یوگا

یوگا (Yoga) یکی از کهن ترین سنت ها و عقاید هندوها و بودایی ها است که بر پرورش و آرامش روح و جسم دلالت دارد اما این ورزش در بسیاری از کشورهای غربی به ندرت در زمره ورزش های آرامش بخش روح و روان شناخته می شود. با گسترش تکنولوژی ، نرم افزارهای گوناگونی برای انجام امور مختلف طراحی شده اند. اکنون شما می توانید به جای ثبت نام در باشگاههای ورزشی ، با استفاده از بهترین اپلیکیشن های تمرین یوگا که د این بخش به شما معرفی می کنیم ، در خانه تمامی تمرینات را انجام دهید.

بهترین اپلیکیشن های تمرین یوگا را بشناسید

Glo

این برنامه برای گوشی‌های اندروید و iOS، قطعا برنامه Glo است که بیش از 3700 کلاس از جمله یوگا، پیلاتس و مدیتیشن را ارائه می‌دهد. همچنین این کلاس‌ها توسط بیش از 50 معلم مختلف شکل گرفته است. پس از ثبت نام در این اپلیکیشن، برنامه به شما کلاس‌های مختلفی را پیشنهاد می‌کند که کلاس یوگا نیز یکی از آن‌ها است.

Yoga Studio

Yoga Studio از جمله اپلیکیشن‌های آموزشی در حوزه‌ی ورزش یوگا بوده که در حال حاضر برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS  موجود است. این برنامه دارای پرداخت درون برنامه‌ای بوده و برای استفاده از تمامی امکانات آن باید مبلغی معادل 4.99 دلار پرداخت کنید. از مزایای این اپ می‌توان به داشتن ویدیوهای آموزشی با کیفیت HD برای افراد مبتدی و حرفه‌ای و همچنین انجام تمرینات ورزشی متناسب با زمان شما اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
روش های رفع مشکل کار نکردن کلیدهای ترکیبی در ورد

Pocket Yoga

این اپلیکیشن درحال حاضر برای پلتفرم‌های iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته و برای استفاده از تمام امکانات آن باید مبلغ 2.99 دلار را به صورت درون برنامه‌ای، یا از طریق گیفت‌ کارت‌های موجود پرداخت کنید. در این برنامه می‌توانید زمان‌های کلاس را نیز خودتان تعیین کنید که از پنج دقیقه تا یک ساعت متغیر است. در این برنامه شما به همراه یک مربی انیمیشنی، تمرین یوگا را دنبال خواهید کرد و نیز گزینه‌هایی برای تعیین سطح از مبتدی تا پیشرفته دارید.

5Minute Yoga

اگر به‌دنبال برنامه‌ای هستید که بتوانید حرکات ساده و اولیه یوگا را یاد بگیرید، اپلیکیشن 5Minute Yoga به صورت رایگان در اختیار شما است. در این اپلیکیشن، هر یک از تمرین‌ها بیش از پنج دقیقه طول نمی‌کشد که گزینه‌ای مناسب برای افراد پرمشغله است. همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید، یوگا تمرین کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت

Daily Yoga

یک برنامه محبوب یوگا که بیش از 50 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا را به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن در حال حاضر الهام‌بخش بسیاری از طرفداران یوگا بوده است. Daily Yoga به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق گوشی‌ هوشمندتان به سایر پلتفرم‌های دیگر نیز متصل شده تا از هر دستگاهی که دوست دارید به انجام تمرینات یوگا بپردازید.

Simply Yoga

Simply Yoga یکی از بهترین اپلیکیشن های تمرین یوگا است که شما از طریق یک سری فیلم‌های آموزشی که بین 20 دقیقه تا یک ساعت به طول می‌انجامند، یوگا را تمرین خواهید کرد. این برنامه همچنین بیش از 30 مدل مختلف را در بر می‌گیرد که می‌توانید در خانه به تنهایی انجام دهید. اپلیکیشن Simply Yoga شامل محتوای رایگان و مناسبی می‌شود که البته با تبلیغات نیز همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *