مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای نوشتن متن روی عکس

نرم افزارهای نوشتن متن روی عکس

یکی از انواع تصاویر موجود در سطح وب عکس نوشته ها می باشند که کاربران از آن ها به عنوان پست هایی زیبا و یا تصاویر پروفایل خود استفاده می کنند. حتی در برخی مواقع می توانند جنبه آموزشی داشته باشند. برای اضافه کردن متن بر روی تصویر ، برنامه های گوناگونی وجود دارد که برای پلتفرم های مختلف از جمله موبایل و ویندوز عرضه شده اند. در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای نوشتن متن روی عکس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای نوشتن متن روی عکس کدامند؟

Word Swag by Oringe

این نرم افزار قابلیت این را دارد که بتواند تصاویر منحصر به ‌فردی برای نوشتن جملاتی که در نظر دارید را تولید کند. علاوه بر این داشتن گرافیکی متناسب با سلیقه کاربران اینستاگرام و امکان ایجاد زیرنویس برای تصاویر از دیگر امکانات این برنامه است. همچنین برنامه نوشتن روی عکس Word Swag by Oringe کمک خواهد کرد تا بتوانید اطلاعیه‌ها و تصاویر تبلیغاتی جذابی را نیز طراحی کنید. در زمینه نوشتن روی تصاویر باید اشاره کنیم که این برنامه دارای 48 سبک نوشتن آماده است که کاربر بعد از تایپ کردن می‌تواند مطابق سلیقه خود یکی را انتخاب کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعال کردن اسکرین سیور در ویندوز 10

Picmonkey

یکی دیگر از برنامه های محبوب جهت تولید عکس های جذاب برای شبکه های اجتماعی که قابلیت های زیادی دارد. از جمله امکانات این برنامه جذاب نیز می‌توان به بهره‌مندی از ابزارهای طراحی آسان، امکان نوشتن متن روی عکس با فونت‌های متنوع و انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. علاوه بر این‌ها برنامه Picmonkey دارای ابزارهای قدرتمندی در زمینه ویرایش تصاویر است و کاربران با استفاده از آن به راحتی قادر خواهند بود تا پس زمینه تصاویر را حذف کنند.

Graphic Design Maker

این برنامه فقط نسخه iOS دارد. خوب است بدانید این اپلیکیشن ابزارهای قدرتمند و متنوعی در زمینه نوشتن انواع متن بر روی تصاویر مختلف دارد و علاوه بر این پس زمینه‌های متنوعی را نیز برای تصاویر و متن‌ها در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همچنین برخورداری از امکانات ویرایش مانند ماسک، سایه یا تیره کردن تصاویر از دیگر قابلیت‌های Graphic Design Maker محسوب می‌شود.

Phonto

این برنامه نیز مخصوص افزودن متن به تصاویر شما طراحی شده است. همچنین هم کاربران اندروید و هم کاربران iOS می‌توانند از امکانات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند. این امکانات به کاربران اجازه خواهد داد تا به 400 فونت در خود نرم افزار دسترسی داشته باشند و بتوانند اشیای مربوط به نقل قول را نیز به تصاویرشان اضافه کنند.

این مطلب را هم ببینید
5 روش برای افزایش عمر باتری لپ تاپ

Font Candy Photo & Text Editor

یکی دیگر از برنامه‌هایی که با آن می‌توانید تجربه خوبی از نوشتن متن روی تصاویر داشته باشید، برنامه Font Candy Photo & Text Editor برای کاربران iOS است. این برنامه امکان بهره‌مندی کاربر از فونت‌های مشابه دست خط را فراهم می‌آورد و اگر حق اشتراک برایش پرداخت کنید، به فونت‌های بی‌نظیرتری نیز دست خواهید یافت.

Canva

علاوه بر اینکه می‌توانید این برنامه را از طریق مرورگر نیز اجرا کنید، باید اشاره کنیم که نسخه موبایل هم جهت دانلود موجود است. منتها می‌بایست وارد سایت Canva شوید و یا نسخه موبایل را دریافت کنید. اگر هم قصد کار آنلاین را نیز داشتید، می‌توانید وارد خود سایت شوید و ثبت نام کنید و بعد از آن می‌توانید از حساب خود برای کارهای گرافیکی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *