مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های دعا برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های دعا برای اندروید

پیشرفت تکنولوژی موجب شده است که افراد بتوانند برای هر کدام از موارد علاقه و نیاز خود اپلیکیشن‌‎های مناسبی بیابند و با استفاده از تلفن همراه خود از آن‌ها بهره ببرند. مسائل مذهبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های دعا برای اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های دعا برای اندروید را بشناسید

اپلیکیشن ادعیه

این برنامه دعا اندروید شامل 36 دعا و 21 سوره منتخب قرآن کریم است که از جمله این دعاها و سوره‌ها می‌توان به دعاهای جوشن کبیر، جوشن صغیر، کمیل، عهد، نادعلی، حدیث کسا، مجیر، عرفه، نور، امین الله، فرج، سریع العجابه، سمات و سوره‌های یس، الرحمن، آیت الکرسی و… اشاره کرد.

این برنامه امکانات و ویژگی‌های دیگری هم دارد مثل قابلیت انتخاب از بین 4 فونت زیبا، قابلیت انتخاب حالت قلم درشت، امکان انتخاب زمینه روشن و زمینه تاریک در محیط‌های مختلف، امکان انتخاب حالتی که مانع از خاموش شدن صفحه تلفن همراه شود، قابلیت ذخیره و بازیابی خودکار آخرین تنظیمات اعمال شده و امکان جایگزین کردن فایل صوتی دلخواه.

برنامه دعاها و زیارات معروف صوتی+متن+ترجمه

این برنامه دعای محبوب شامل مجموعه‌ای از دعا و زیارت‌نامه‌های معروف و شناخته‌شده است. فایل صوتی این دعاها و زیارت‌نامه‌ها نیز در نرم افزار موجود است. از جمله زیارت‌نامه‌های موجود در اپلیکیشن دعاها و زیارات معروف صوتی می‌توان به زیارت عاشورا، زیارت آل یاسین، زیارت امین الله، زیارت وارث، زیارت ناحیه مقدسه، زیارت اربعین و زیارت‌نامه‌های اهل بیت (ع) اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین سایت های تست سرعت تایپ

دعاهای موجود در این نرم افزار شامل دعای صباح، دعای کمیل، دعای سمات، دعای ندبه، دعای سحر، دعای ابوحمزه ثمالی، دعای افتتاح، دعای نور، دعای جوشن کبیر، دعای توسل، دعای فرج امام زمان (ع)، دعای مجیر، دعای عرفه، دعای عهد، مناجات شعبانیه و حدیث کسا می‌شود. البته در این برنامه دعا اندروید، سوره آیت الکرسی و مختصری از تعقیبات نمازهای یومیه هم ارائه شده‌اند.

اپلیکیشن کتاب ارتباط با خدا

این برنامه دعا مجموعه‌ای کامل از سوره‌ها و دعاهای مطرح (طبق سرفصل کتاب‌های مرتبط با خدا) و دعاهای ماه مبارک رمضان و زیارت‌های امامان معصوم است. البته فایل صوتی همه موارد گفته‌شده نیز در این برنامه ادعیه موجود است. وجود سرفصل و زیر فصل‌های مشخص و قابلیت اعمال تنظیمات مختلف از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.

برنامه گنجینه ادعیه و زیارات (همراه صوت)

این نرم افزار دعا برای اندروید شامل ادعیه‌ها، زیارات و تعقیبات نمازهای یومیه است. ضمن این‌که ترجمه و فایل صوتی همه دعاها، زیارت‌ها و تعقیبات نمازهای یومیه هم در این برنامه دعا اندروید موجود است. از جمله دعاها و زیارت‌نامه‌های موجود در این اپلیکیشن ادعیه صوتی می‌توان به دعای فرج، دعای عهد، دعای افتتاح، دعای سحر، دعای جوشن کبیر، دعای عصر غیبت، دعای علقمه، دعا و ذکرهای ایام هفته، حدیث شریف کسا، زیارت عاشورا، زیارت امین الله، زیارت آل یاسین، زیارت‌نامه ائمه بقیع و حضرت عباس (ع) اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
5 روش برای افزایش عمر باتری لپ تاپ

برنامه ادعیه (دعاها)

این برنامه دعا شامل 62 دعا و 21 سوره منتخب قرآنی است. همه این دعاها و سوره‌ها به صورت کاملا صوتی در این برنامه دعا و مناجات وجود دارند. از جمله این دعاها و سوره‌ها می‌توان به مواردی مثل زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای عهد، دعای معراج، زیارت امین الله، دعای صباح، دعای سمات، دعای مشلول، دعای یستشیر، دعای مجیر، دعای عدیله، دعای جوشن کبیر و صغیر، دعای سیفی صغیر، دعای اسم اعظم، دعای نور، دعای مقاتل بن سلیمان، استغاثه به امام زمان، مناجات منظومه حضرت امیرالمومنین، دعای افتتاح، زیارت روز غدیر، زیارت امیرالمومنین در روز مولود، زیارت امام موسی، دعای پس از زیارت امام رضا، دعای امام زمان، زیارت جامعه صغیره، دعای ایام هفته، آیت الکرسی، سوره عنکبوت، سوره واقعه، سوره ملک، سوره اعلی، سوره شمس، سوره تکاثر، سوره اخلاص، سوره فلق و سوره ناس اشاره کرد.

اپلیکیشن ارتباط با خدا (صوتی)

این نرم افزار دعا برای اندروید دارای ویژگی‌ها و امکانات زیر است: منتخب هشت سوره از قرآن کریم و آیت الکرسی به همراه ترجمه و فایل‌های صوتی از سه قاری محبوب و شناخته‌شده جهان اسلام، امکان انتخاب بین دو حالت سوره‌های همراه با ترجمه یا بدون آن‌ها و…

1 دیدگاه در “معرفی بهترین اپلیکیشن های دعا برای اندروید

  1. abs گفت:

    جای دعا خانه خالی بود توی این لیست واقعا
    البته اون دعاخانه که ایزی گایز ساخته ، نه شریفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *