مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های رستوران یاب در ایران

بهترین اپلیکیشن های رستوران یاب در ایران

این روزها رستوران ها و کافه های زیادی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند اما پیدا کردن آن ها ممکن است برای افراد دشوار باشد ؛ خصوصا اگر در سفر به یک شهر جدید باشید. در این حالت تکنولوژی به کمک شما خواهد آمد. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های رستوران یاب در ایران را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های رستوران یاب در ایران را بشناسید

فودیسم

برنامه رستوران یاب فودیسم یک برنامه‌ی پُرکاربرد و یک راهنمای خوب و جامع در زمینه‌ی شکم‌گردی محسوب میشود تا همه‌ی کاربران، با هر سلیقه و ذائقه‌ای، بتوانند با بهره‌گیری از نظرات هزاران کاربر فعال در فودیسم، انتخابی جذاب داشته باشند. به‌گونه‌ای که اگر در موقعیت مکانی مشخصی، در جست‌و‌جوی محیط یا غذای بخصوصی هستید، می‌توانید از قسمت جستجو، غذا و یا سبک غذایی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. طراحی فوق‌العاده و فضای ایجاد شده برای سهولت هرچه بیشتر در رستوران یاب فودیسم، بهترین انتخاب را جهت پیدا کردن بهترین محل، برای خوردن بهترین غذا در هر کجای ایران که باشید به شما ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
امن ترین پیام رسان های دنیا کدامند؟

فوراسکوئر

اپلیکیشن Foursquare، یک برنامه‌ی رستوران یاب دیگر است که چندین سال است کار خود را در دنیای غذایی، آغاز کرده است. این برنامه در سال‌های آغازینِ خود، پیش‌از فیلتر شدن، پیشرفت خوبی را در ایران تجربه کرد. ولی پس‌از فیلتر شدن، محبوبیت خود را تاحد زیادی نزد ایرانیان از دست داد. با‌وجود اینکه اکنون رفع فیلتر شده است، اما محتوا و اطلاعات مراکز خوراکیِ فوراسکوئر در ایران، مربوط به سال‌های گذشته بوده و هیچ‌گونه بروزرسانی در محتویاتش صورت نگرفته است.

فیدیلیو

رستوران یاب بعدی، فیدیلیو نام دارد. باوجود اینکه این اپلیکیشن در ایران فعالیت می‌کند، اما غالباً رستوران‌ها و کافه‌های تهران را پوشش داده و به‌ندرت در شهرهای دیگر فعالیت دارد. این برنامه، در مقایسه با اپلیکیشن فودیسم، بانک اطلاعاتیِ کمتری از رستوران‌ها و مراکز خوراکی را دراختیار کاربران خود قرار داده، و در این چند سال اپلیکیشن آن توسعه داده نشده است. ازطرفی بسیاری از اطلاعات رستوران‌ها، لیست قیمت‌ها، نظرات و منویِ کافه‌ها و رستوران‌های موجود در این اپلیکیشن، مربوط به سال‌های گذشته است که این موضوع باعث افت محبوبیت و استقبال از این اپلیکیشن شده است. همچنین تبلیغات زیادی در محیط این اپلیکیشن دیده می‌شود که باعث عدم دسترسی آسان به اطلاعات توسط کاربر می‌گردد.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 2 سامسونگ معرفی شد

Zomato

رستوران یاب زوماتو (Zomato)، یکی از قدرتمندترین راهنماهای بین‌المللیِ رستوران، در جهان به‌شمار می‌رود که هم‌اکنون در ۲۳ کشور فعالیت گسترده‌ای دارد. اما به‌دلیل وجود تحریم‌ها در ایران، امکان استفاده از آن وجود ندارد و بهترین نمونه آن در ایران فودیسم است. این اپلیکیشن امکان سفارش، پرداخت آنلاین و رزرو میز را هم در اکثر رستوران‌های خارج از کشور مسیر کرده است. همچنین منوی اسکن شده‌ی رستوران‌ها را درکنار تصاویری که توسط تیم‌های محلی تهیه شده، به‌همراه نقد و رتبه‌بندی، دراختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین اگر سفری به خارج از کشور (به‌خصوص ترکیه) داشتید، از این اپلیکیشن می‌توانید بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *