آموزش و ترفند ها, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین اپلیکیشن های سلفی در موبایل

بهترین اپلیکیشن های سلفی در موبایل

وقتی حرف از سلفی گرفتن باشد، همه افراد دوست دارند با بهترین شکل ظاهری خودشان عکس بگیرند، مخصوصاً زمانیکه قرارست آن عکس را در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های سلفی در موبایل را بشناسید.

بهترین اپلیکیشن های سلفی در موبایل

Adobe Lightroom

ادوبی نام بزرگی در صنعت ویرایش تصویر و ویدئو است. در نتیجه اپلیکیشن لایت روم بدون هیچ شکی جایگاهی را در لیست ما اشغال خواهد کرد. اگر با نسخه‌ی کامپیوتر لایت روم آشنایی داشته باشید، می‌دانید که پرکاربردترین ابزار برای تنظیم نور و رنگ تصاویر به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی مخصوص موبایل امکانات ساده‌تری مانند تغییر گرمای تصویر یا تعادل سفید را ارائه می‌دهد. همچنین امکان ثبت تصویر مستقیم از داخل اپ وجود دارد. ابزارهای دیگر ادوبی مانند فتوشاپ اکسپرس و Adobe Camera نیز می‌توانند در بهبود تصاویر سلفی و استفاده از افکت‌های جذاب به شما کنند.

B612

B612 یکی از محبوب‌ترین اپ‌های مرتبط با سلفی است. درون برنامه فیلترها و امکانات آماده‌ی بسیاری برای کاربران در نظر گرفته شده است. اما مهم‌ترین قابلیت اپلیکیشن، امکانات ساخت فیلترهای سفارشی است. همچنین توصیه‌هایی برای تنظیم نور و موارد مشابه در تصاویر داده می‌شود. حالت عکس‌برداری در نور کم و ابزار ساخت تصاویر GIF نیز از سایر امکانات پرکاربرد آن محسوب می‌شوند. برخی قابلیت‌های سبک و ابتدایی برای ویرایش ویدیو نیز درون B612 گنجانده شده است.

این مطلب را هم ببینید
چگونه رمز عبور های ذخیره شده در گوگل کروم را مشاهده کنیم؟

Bestie

اپلیکیشن Bestie توسط همان توسعه‌دهنده‌ی Camera360 ساخته شده است. ابزارهای ویرایش تصویر و افکت‌ها جزو مهم‌ترین قابلیت‌های برنامه هستند. امکان روتوش و تغییر جزئیات پوست نیز امکان‌پذیر است. اپ برخی قابلیت‌های اسنپ چت مانند تصاویر حیوانات به جای کاربر را نیز قرض گرفته است. ابزار ویرایش سریع و تصویربرداری در نور کم نیز از سایر قابلیت‌های برنامه است. به طور کلی نمی‌توان گفت که Bestie بهترین اپلیکیشن سلفی است؛ اما قابلیت‌های منحصربه‌فردی را درون خود جای داده است.

Candy Camera

یکی از برنامه‌های قدیمی برای تصاویر سلفی، Candy Camera نام دارد. ممکن است برخی از ویژگی‌های آن مانند ساخت کلاژ‌ها یا چسباندن استیکر روی تصویر کمی قدیمی به نظر برسند اما همچنان میان برخی کاربران محبوبیت دارند. همچنین سطح امکانات برنامه نسبت به سایر گزینه‌های لیست کمی ابتدایی و ساده است؛ اما برخی فیلترهای آن کاملاً استثنایی هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی در سال 2021

Cymera

Cymera هم یکی از برنامه‌های باسابقه سلفی محسوب می‌شود که عملکردهای متفاوتی ارائه می‌دهد. فیلترهای لایو، زیباسازی تصویر و تبدیل تصاویر به قطع یک در یک برای اینستاگرام از قابلیت‌های آن هستند. ابزار ساده‌ای نیز برای ساخت میم درون برنامه وجود دارد. با وجود قدیمی بودن، اما هنوز هم آپدیت‌هایی از سوی توسعه‌دهنده برای Cymera منتشر می‌شود. شاید بتوان گفت که در میان برنامه‌های کلاسیک، این عنوان بهترین اپلیکیشن سلفی محسوب می‌شود.

LightX

اپلیکیشن LightX نیز قابلیت‌های مشابه ادوبی لایت روم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تنها محدود به تصاویر سلفی نمی‌شود. ابزار حذف پس‌زمینه‌ی آن در میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار است. همچنین می‌توان تصاویر را با یکدیگر ترکیب کرد یا افکت بوکه به آن‌ها افزود. ممکن است هنگام کار با اپ برخی از باگ‌ها را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *