مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس برای موبایل

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس برای موبایل

یکی از امکانات جذاب گوشی های هوشمند دوربین و تصویربرداری است. قابلیت تصویربرداری در گوشی های هوشمند باعث شده هزاران برنامه یا اپلیکیشن مخصوص ویرایش عکس و تصویر ساخته شود تغییرات مختلفی روی عکس های گرفته شده انجام می دهد. اگر می خواهید بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس برای موبایل را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس برای موبایل را بشناسید

Adobe Photoshap Express

«ادوبی فتوشاپ اکسپرس»، یک ویرایشگر عکس بسیار عالی و قدرتمند برای ویرایش سریع و آسان عکس در دستگاه‌های اندرویدی و iOS است. این برنامه علاوه بر اینکه دارای یک رابط کاربری ساده است، از ابزارهای ویرایشی و فیلترهای پیشرفته‌ی زیادی برای ویرایش تصاویر بهره می‌برد. این اپلیکیشن مجهز به ابزارهایی مانند برش (Crop)، صاف کردن (Straighten)، چرخاندن (Rotate)، قرینه‌سازی (Flip)، رنگ (Color)، تصحیح قرمزی چشم (Red Eye Removal)، ته‌رنگ (Hue)، روشنایی (Brightness) و تراز سفیدی (White Balance) است. ضمن اینکه فتوشاپ اکسپرس فیلترهایی مانند ویبرانت (Vibrant)، سوپرپانچ (Superpunch) و گلو (Glow) دارد. علاوه بر این‌ها با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به تصاویر خود مرز بدهید و به آن‌ها فریم اضافه کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین فلش مموری های اقتصادی موجود در بازار

Airbrush

«ایربراش» گزینه‌ای عالی برای ویرایش عکس است‌. این برنامه بسیاری از قابلیت‌هایی را که مردم بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند، به‌همراه دارد. ویژگی‌هایی همچون: ازبین‌بردن جوش، صاف شدن پوست، ازبین‌بردن قرمزی چشم و عملکرد سفید کننده‌ی دندان، حالت بوکه برای تارکردن پس‌زمینه‌ی عکس، ازجمله‌ی توانایی‌های این برنامه است. همچنین، از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به عملکرد دوربین جداگانه اشاره کرد که به کاربر امکان می‌دهد تا عکس را قبل از ثبت، ویرایش کند. بنابراین کاربر می‌تواند سلفی خود را ابتدا ویرایش و سپس ثبت کند.

Enlight Pixaloop

«انلایت پیکسالوپ» یک اپلیکیشن عالی با چند ترفند جالب است. با چند حرکت انگشت و کلیک ساده، عکس‌های ساکن را به تصاویری به سبک GIF تبدیل می‌کند. این افکت، هرچند که با مواردی مانند آب یا ابر بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد اما به موارد بسیاری می‌توان اشاره کرد که با استفاده از این ترفند بسیار جالب و دیدنی می‌شوند. به‌عنوان مثال: می‌توانید در فضای بیرون عکسی بگیرید که قسمتی از آسمان را در خود داشته باشد. حال با استفاده از این برنامه می‌توانید قسمت آسمان عکس را متحرک کنید.

این مطلب را هم ببینید
بر اساس تحقیقات جدید ، مایکروسافت اج ناامن ترین مرورگر شناخته شده است

inshot Photo Editor

«این‌شات فتو ادیتور پرو» یک ویرایشگر نسبتا مناسب است. این برنامه سبک جدیدی از یک ویرایشگر با امکانات بسیار زیاد مانند فیلترها، برچسب‌ها و جلوه‌های دیگری از این دست است. این برنامه از امکانات بسیار زیادی برخوردار است که ازجمله می‌توان به: بیش از ۶۰ نوع فیلتر برای عکس، مجموعه‌ای از تغییرات گوناگون برای به دست آمدن عکس دلخواه، قابلیت ترکیب دو تصویر با یکدیگر، ساخت کلاژهای حرفه‌ای، حالت تار کردن قسمت دلخواه در عکس، گزینه‌هایی برای تغییر دادن شکل بدن، قرار دادن استیکر روی عکس یا نوشتن متن روی آن، ادغام و ترکیب چند ویدئو، تبدیل فرمت ویدیوها، فشرده‌سازی فیلم، قاب‌های زیبا برای عکس، اضافه کردن زیرنویس به فیلم، اضافه کردن موزیک به فیلم و… امکانات و قابلیت‌های بسیار زیاد دیگر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *