اخبار تکنولوژی

موس گیمینگ Krypton 550 جنسیس رونمایی شد

موس گیمینگ Krypton 550 جنسیس

موس گیمینگ Krypton 550 جنسیس یک محصول باکیفیت بوده که به تازگی معرفی شده و دارای یک پوشش رویی جالب توجه، سنسور دقیق و روشنایی RGB می باشد.

موس گیمینگ Krypton 550 جنسیس

از دیگر ویژگی‌های ماوس سبک وزن گیمینگ Krypton 550 می‌توان به حافظه داخلی و حساسیت 8000 DPI اشاره کرد. شرکت Genesis این ماوس گیمینگ را در نیمه دوم اکتبر و قیمتی در حدود 36.99 دلار در دو نسخه سفید یا سیاه عرضه می‌کند. بنا به اعلامیه منتشر شده این شرکت، پوشش بیرونی این محصول به لطف سوراخکاری‌های روی جلد ماوس (سوراخ های لانه زنبوری )، فقط 70 گرم وزن دارد که به نسبت مابقی ماوس‌های بازار وزن بسیار پایینی دارد.

هر دو نسخه این ماوس دارای سنسور PixArt PMW 3325 خواهند بود. این سنسور دارای حداکثر حساسیت 8000 DPI است و در صورت جفت شدن با محفظه نور، برای گیمرهای بازی‌های اول شخص عالی خواهد بود. این ماوس مخصوص بازی توانایی ردیابی حرکات با سرعت حداکثر 100 اینچ در ثانیه را دارد. این ماوس در کل دارای هفت دکمه است که از سوئیچ‌های Huano در آن بهره می‌برد و دارای طول عمر 20 میلیون کلیک و فشار تحریک (برای کلیک کرد ن) 80 گرم است. این هفت دکمه قابل برنامه ریزی هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا عملکرد مختلفی را به هر دکمه اختصاص دهید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید پاوربانک

ماوس گیمینگ سبک وزن Krypton 550 دارای قابلیت تنظیم رنگ سفارشی برای LED های موجود در نوار RGB و چراغ‌های مختلف (که درون شاسی ماوس بازی قرار دارد)  است. این ماوس بازی به کاربر این امکان را می‌دهد تا از اثر PRISMO  استفاده کند یا از طریق نرم افزار Genesis کنترل شود.

این موس مخصوص بازی از طریق کابل USB 1.8 متری به کامپیوتر شما متصل می‌شود. این کابل از یک پارچه بادوام برای روکش خود بهره می‌برد. این ماوس در نیمه دوم ماه اکتبر در دسترس خواهد بود. قیمت این ماوس  36.99 دلار اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *