آموزش و ترفند ها, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین اپلیکیشن های یوگا برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های یوگا برای اندروید

یوگا از جمله ورزش‌‌های پرطرفدار امروزی است که تاثیرات به سزایی در سلامت جسم و روح دارد. در بسیاری از موارد افراد مختلف برای کسب آرامش سراغ این ورزش روحی و جسمانی می‌روند. ممکن است بسیاری از افراد بدلیل مشغله کاری فرصت حضور در کاس های یوگا را نداشته باشند اما این افراد بیش از همه به این ورزش احتیاج دارند. در این حالت می توان به سراغ بهترین اپلیکیشن های یوگا برای اندروید که در این بخش معرفی می کنیم رفت.

بهترین اپلیکیشن های یوگا برای اندروید را بشناسید

Yoga Workout – Yoga for Beginners – Daily Yoga‏

برنامه یوگا روزانه Yoga for Beginners بهترین برنامه در زمینه این ورزش است. با این برنامه می‌توانید به راحتی در خانه یوگا کار کنید. تمامی تمرینات اساسی و پایه به شما آموزش داده می‌شود و ویدئوهای سه بعدی در برنامه وجود دارد که حرکات را به شما آموزش می‌دهند. با این برنامه می‌توانید برای انجام یوگا برنامه‌ریزی کنید. کاهش وزش، سطح چربی و… نیز با این برنامه سنجیده می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر شماره تلفن در جیمیل کامپیوتر

Daily Yoga

اگر یک فرد مبتدی و در حال یادگیری هستید، Daily Yoga را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه آموزش کامل یوگا در خانه است و جلسات و تمرینات مختلفی دارد. این برنامه رایگان است اما می‌توانید با خرید اشتراک آن از دیگر قابلیت‌هایش استفاده کنید. به راحتی می‌توانید تمرینات را با توجه به ساعات، سطح آن‌ها و… فیلتر کنید و با توجه به نیاز روز خود تمرینی را انتخاب کنید.

Yoga Studio: Mind & Body

Yoga Studio: Mind & Body بهترین برنامه یوگا رایگان است. این برنامه دارای بیش از ۱۳۰ ویدئوی تمرینی است و برنامه مدیتیشن آن بین ۵ الی ۶۰ دقیقه است. شما به راحتی می‌توانید تمرینات را با توجه به نیاز خود فیلتر کنید و طبق برنامه پیش بروید.

DDP Yoga

برنامه یوگا برای لاغری DDP Yoga برنامه‌ای رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای است. این برنامه تفاوت‌هایی با هم رده‌های خود دارد. در DDP Yoga، یوگا با دیگر تمرینات مانند کاردیو و… ترکیب شده است. شما می‌توانید نوع جدید از تمرینات را با این برنامه می‌توانید تجربه کنید. امکان استفاده از این برنامه در کامپیوتر هم وجود دارد. علاوه بر به دلیل قابلیت بلوتوثی آن، میتوانید برنامه را به تلویزیون وصل کنید و تمرینات را از آن مشاهده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان

Down Dog

برنامه Down Dog نیز برنامه یوگا روزانه است که با از آن می‌توانید به صورت آفلاین هم استفاده کنید. در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید، در مسافرت جاده‌ای هستید و… می‌توانید تمرینات خود را ادامه دهید. این برنامه انواع مختلف یوگا را آموزش می‌دهد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند انواع متفاوت این ورزش را تجربه کنند.

Gaia

Gaia برنامه آموزش کامل یوگا در خانه است. این برنامه رایگان است اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد. ویدئوهای آموزشی خوبی را می‌توانید در آن پیدا کنید. در این برنامه نه تنها به آموزش حرکات یوگا پرداخته می‌شود، بلکه فلسفه پشت این ورزش نیز بررسی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *