بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل که نباید از دست بدهید

گرافیکی ترین بازی های موبایل

بازیهای موبایلی در طی سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری به خود دیده اند که در این میان ارتقاء کیفیت آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این بخش می خواهیم گرافیکی ترین بازی های موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

گرافیکی ترین بازی های موبایل را بشناسید

Infinity Ops

اگر از طرفداران بازی‌های سایبرپانک هستید و از تجربه‌ی فضای علمی‌تخیلی در بازی لذت می‌برید، بازی Infinity Ops‏ انتخاب خوبی است زیرا شما در دنیایی نقش سرباز را خواهید داشت که انسان به کمال پیشرفت در تکنولوژی رسیده و همین باعث شده که یک جنگ تمام عیار رخ بدهد. بازی آنلاین است و حالت‌های متنوعی دارد که می‌توانید با دوستانتان تجربه‌‌شان کنید.

Cover Fire

بازی Cover Fire یک بازی اکشن است که در آن باید مهارت کاور کردن خوبی هم داشته باشید و بتوانید به خوبی پشت موانع سنگر بگیرید تا از پس دشمنان بربیایید. بزرگترین حسن این بازی حجم مناسب و امکان تجربه‌ی آفلاین است که در کنار گرافیک مناسب ترکیب خوبی را برای یک بازی گرافیکی ساخته. بازی Cover Fire عنوان جدیدی نیست اما به تازگی آپدیت دریافت کرده که هم محتوای جدید به بازی اضافه کرده و هم عملکرد آن را ارتقا داده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3

N.O.V.A. Legacy

در بین سازندگان بازی‌های موبایلی، نام کمپانی Gameloft برای همه آشناست. بازی‌های این کمپانی معمولا گرافیک خوبی دارند و بازی N.O.V.A. Legacy‏ هم از همین قانون تبعیت می‌کند.این بازی نسخه‌ی ریمستر شده‌‌ای از سری N.O.V.A است که در آن باید با موجودات فضایی بجنگید و داستان را جلو ببرید.

Oceanhorn 2

بازی Oceanhorn 2 یک عنوان ماجراجویانه است که فقط برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است و مشخص نیست چه زمانی برای اندروید هم در دسترس قرار بگیرد اما این بازی در فضاسازی و داستان چنان قوی عمل کرده که نمی‌توان از این بازی چشم پوشید.

Genshin Impact

بازی Genshin Impact جایزه‌ی بهترین بازی سال را از گوگل‌پلی دریافت کرد و قطعا یکی از دلایلش طراحی گرافیکی عالی بازی است. هرچند که گرافیک بالا و آنلاین بودن بازی باعث شده که حجم نسبتا بالایی هم داشته باشد اما بدون شک این عنوان ماجراجویی و جهان‌باز ارزش تجربه کردن را دارد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین صندلی های بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *