آموزش و ترفند ها, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین برنامه های رایگان ساخت میم برای اندروید

بهترین برنامه های رایگان ساخت میم برای اندروید

ساخت میم‌ها یک فرآیند سریع و ساده است و می‌توانید چنین کاری را با گوشی‌تان هم انجام دهید. پس از دانلود برنامه ساخت میم می‌توانید از قالب‌های آن استفاده کنید یا اینکه از روی موبایل تصاویر را درون اپ آپلود کنید. قبل از اشتراک‌گذاری میم می‌توانید به آن متن یا افکت‌های بصری اضافه کنید تا به نتیجه دلخواه‌تان برسید. در این بخش می خواهیم بهترین برنامه های رایگان ساخت میم برای اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین برنامه های رایگان ساخت میم برای اندروید را بشناسید

Mematic

Mematic یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ساخت میم در پلی استور گوگل است. این برنامه حاوی مجموعه زیادی از قالب‌های میم است و امکان افزودن سریع متن به تصاویر را برایتان فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این اپ برای ساخت نقل‌قول‌های الهام‌بخش یا جشن گرفتن دستاوردی در زندگی‌تان استفاده کنید. کار با Mematic ساده است و تنها با چندین لمس می‌توانید به هر تصویری، متن اضافه کنید تا یک میم جالب بسازید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در این اپ قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی هم وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش انتقال فایل از گوشی اندروید به کامپیوتر مک

Memedroid

با Memedroid می‌توانید از ساخت، امتیازدهی و اشتراک‌گذاری میم‌ها با دوستانتان لذت ببرید. شما از طریق آن می‌توانید با سایر سازندگان میم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و بهترین و خنده‌دارترین میم‌ها را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. حس شوخ طبعی‌تان را با ساخت میم‌ها و گیف‌ها توسط Memedroid نشان دهید. در این اپ قالب‌های محبوب زیادی وجود دارد، با این حال می‌توانید میم‌های جدید بسازید یا اینکه موارد موجود را ویرایش کنید.

برخی از مطرح‌ترین قالب‌های این برنامه حاوی سگ‌ها، گربه‌ها، افراد مشهور و اسکرین‌شات‌ها هستند که می‌توانید از آن‌ها در میم خود استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید به سراغ تصاویر درون گالری گوشی‌تان بروید و آن‌ها را به میم‌های منحصر به‌فرد تبدیل کنید.

Memasik

به وسیله اپ Memasik می‌توانید میم‌های حاوی متن، استیکر و ایموجی بسازید. علاوه بر این، می‌توانید وارد جامعه دوستداران میم شوید و با آن‌ها بحث کنید. Memasik بطور منظم با میم‌های کلاسیک و مطرح بروزرسانی می‌شود تا همیشه به محتوای جدید دسترسی داشته باشید. رابط کاربری این اپ ساده است و می‌توانید میم‌ها را در حافظه موبایل‌تان ذخیره کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای تعمیر هارد دیسک

برنامه Memasik اشتراک‌گذاری سریع میم‌ها را برایتان ممکن می‌کند و البته می‌توانید آن‌ها را روی دیوار خود قرار دهید تا فالورها آن‌ها را ببینند. این اپ از یک ارز داخلی از کوین‌های میم بهره می‌برد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، پست‌هایتان را برای کاربران تقویت کنید.

Memeto

Memeto یکی از اپ‌هایی است که ساخت میم در چندین دقیقه را ممکن می‌کند. با استایل‌ها، Layout، رنگ‌های متن، فونت‌ها و ابعاد مختلف میم‌های خود را به سرعت شخصی‌سازی کنید. برای اینکه میم خود را منحصر به‌فرد کنید، می‌توانید به سراغ بیش از ۱۰۰۰ استیکر موجود در این اپ بروید. شما در Memeto می‌توانید از تصاویر گالری موبایل‌تان استفاده کنید یا با استفاده از خود برنامه یک میم بسازید. این اپ ساخت نقل‌قول‌های ترول، نقل‌قول‌های الهام‌بخش و نقل‌قول‌های خنده‌دار را با گوشی برایتان ممکن می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *