بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازیهای اندروید در سال 2021

بهترین بازیهای اندروید در سال 2021

بازی های موبایلی همواره در حال پیشرفت بوده و هر ساله شاهد تغییرات زیادی در این حوزه هستیم. در این بخش می خواهیم بهترین بازیهای اندروید در سال 2021 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازیهای اندروید در سال 2021 را بشناسید

Call of Duty: Mobile

سری بازی‌های کال آف دیوتی از محبوب‌ترین عناوین اکشن در دنیای بازی‌های ویدیویی هستند. این سری تاکنون چندین نسخه ناموفق در پلتفرم موبایل داشته اما در نهایت عنوانی که در سال 2019 در سبک بتل رویال عرضه شد توانست نظر مخاطبان را جلب کرده و به یکی از بهترین بازی‌های موبایلی تبدیل شود. Call of Duty: Mobile مانند دو رقیب اصلی خود یعنی پابجی و فورتنایت از رقابت‌های بتل رویال 100 نفره پشتیبانی می‌کند و البته مودهای کلاسیکی مانند دث مچ (Deathmatch) را نیز همچنان حفظ کرده است. اگر از علاقه‌مندان سبک بتل رویال و اکشن اول شخص هستید، به هیچ عنوان نباید بازی Call of Duty: Mobile را از دست بدهید.

Brawl Stars

کمتر بازیکن موبایلی را می‌توان پیدا کرد که اسم بازی‌هایی مانند کلش اف کلنز یا کلش رویال را نشنیده باشد. بازی Brawl Stars یکی دیگر از ساخته‌های رقابتی Real-Time موبایل است. در بازی براول استارز می‌توانید در حالت‌های آنلاین مختلفی به رقابت با بازیکنان دیگر بروید. بازیکنان به مرور با آزاد سازی قهرمان‌های جدید مهارت‌های منحصر به‌فرد متنوعی را در مقابل بازیکنان دیگر به‌دست می‌آورند و می‌توانند در رقابت هیجان انگیز شرکت کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Spellbreak

در کنار حالت بتل رویال امکان رقابت‌های سه در مقابل سه به‌صورت تک نفره یا به‌همراه دوستان در براول استارز وجود دارد. البته حالت سه به‌ سه بازی شامل حالت‌های مختلف از جمله Gem Grab، حالت Brawl Ball، حالت بانتی و Heist می‌شود که هرکدام تنوع فوق‌العاده خودش را دارد.

Rush Rally 3

سازندگان بازی Rush Rally 3 مسابقه به شیوه کنسولی را به پلتفرم اندروید منتقل کرده‌اند. در این بازی حالت‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آ‌ن‌ها می‌توان به رالی تک نفره (Single rally) و رالی کراس (Rallycross) اشاره کرد. حالت کریر (Career mode) نیز در این بازی به شما اجازه خواهد داد که از طریق بالا رفتن نردبان پیشرفت به جایگاه ویژه خود دست یابید.

Milkmaid of the Milky Way

قهرمان شما در بازی اندروید Milkmaid of the Milky Way راث (Ruth) نام دارد؛ یک زن جوان که در یک مزرعه دور دست نروژی متعلق به دهه 20 زندگی می‌کند. او از طریق تولید محصولات لبنی و فروش این محصولات به یک شهر که چند ساعت دورتر قرار دارد امرار معاش می‌کند؛ اما روزی از روزها ناگهان یک سفینه فضایی طلایی ظاهر شده و گاوهای راث دزدیده می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Jump Force

Fortnite

اغراق نیست اگر بگوییم فورتنایت شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی بتل رویال این روزهاست. این عنوان اکشن که گرافیک کارتونی جذابی دارد شما را در نقش یکی از شخصیت‌های بازی قرار داده و به همراه 99 بازیکن دیگر در یک جزیره زیبا رها می‌کند تا برای زنده ماندن تلاش کنید! تنوع بالای شخصیت‌ها و سلاح‌های بازی به همراه وسایل نقلیه مختلفی که در گوشه و کنار نقشه بازی پراکنده شده‌اند، از مهمترین دلایل محبوبیت فورتنایت هستند. همچنین گرافیک بازی نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد و البته این موضوع باعث شده تا برای تجربه روان فورتنایت به یک گوشی یا تبلت قدرتمند نیاز داشته باشید.

Minecraft

Minecraft یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین 2021 است که در عین حال به عنوان یکی از پرطرفدارترین عناوین دنیای گیمینگ شناخته می‌شود و در ژانر سندباکس (Sandbox) ساخته شده است. نسخه اندروید بازی ماینکرفت نسبت به نسخه کامپیوتر کمی فشرده‌تر و محدودتر است؛ اما با این وجود از حیث تنوع کم از آن نسخه ندارد. در بازی اندروید ماینکرفت قادر خواهید بود آزادانه به اکتشاف پرداخته و دنیای مجازی مختص خود را خلق کنید. اگر به یک بازی ویدیویی خلاقانه علاقه دارید که بتوانید در آن آزادانه به اکتشاف، خلق و جنگ با دشمنان خود بپردازید بازی Minecraft را حتما امتحان کنید.

2 دیدگاه در “معرفی بهترین بازیهای اندروید در سال 2021

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

    1. payatel گفت:

      سلام، خوشحالیم که مطلب مفید بود. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *