بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های دو نفره موبایل

بهترین بازی‌های دو نفره موبایل

یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی که می‌توانید با دوستان یا خانواده خود انجام دهید، تجربه بازی‌های دو نفره است. به‌لطف پیشرفت موبایل‌های هوشمند و همه‌گیر شدن آن‌ها تجربه بازی‌های دو نفره این پلتفرم نیز بسیار راحت‌تر شده است. در این بخش می خواهیم بهترین بازی‌های دو نفره موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های دو نفره موبایل را بشناسید

BADLAND

بازی BADLAND یکی از آن محصولات معروف و نسبتا قدیمی است که هنوز هم به صورت مرتب آپدیت می‌شود و آخرین آپدیتش هم در ماه گذشته منتشر شد. داستان این بازی که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد،‌ در یک جنگل فوق العاده زیبا رقم می‌خورد که پشت این همه زیبایی‌اش اتفاقات وحشتناکی را پنهان کرده و شما باید با گذشتن از سد موانع و تله‌ها این معما را حل کنید. بازی BADLAND حالت مولتی پلیر هم دارد اما این امکان هم هست که با یک تا سه بازیکن دیگر که با شما در یک مکان حضور دارند، روی یک دستگاه موبایل بازی کنید. صفحه‌ی بازی تغییری نخواهد کرد و می‌توانید با همراهی دوستانتان در همان بخش تک نفره گیم‌پلی حضور داشته باشید.

Tank Stars

در بین بازی‌های دو نفره همیشه نامی از بازی های رقابتی تانک وجود دارد، بنابراین دومین بازی لیست Tank Stars است که در آن باید با تانک یا تانک های دشمن روبرو شوید و تلاش کنید تا با نشانه گیری دقیق، جبهه‌ی مقابل را نابود کنید. بازی تعداد متنوعی تانک قابل ارتقاء در اختیارتان می‌گذارد و گیم‌پلی آن هم از تنوع خوبی برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های رقابتی Esport موبایل

بازی Tank Stars به طور کلی آفلاین است و اگر به اتصال اینترنت دسترسی نداشته باشید، می‌توانید با یک بازیکن دیگر روی دستگاه مشترک بازی کنید اما این امکان هم هست که با اتصال به یک شبکه‌ی وای‌فای مشترک بازی را روی دو دستگاه تجربه کنید. برای اینکه به این مود بازی دسترسی پیدا کنید باید چند مرحله‌ی ابتدایی را بگذرانید.

Bowmasters

اگر از بازی‌های نشانه‌گیری و شلیک خوشتان می‌آید اما بازی Tank Stars برایتان جذاب نیست، حتما نگاهی به بازی Bowmasters‏ بیاندازید که در آن شما در قالب یک کاراکتر کمان‌دار بقیه را نشانه خواهید رفت. در این بازی دقت و زمان‌بندی درست اهمیت بالایی دارند و می‌توانند کلید شما در پیروزی رقابت باشند.

برای اینکه بتوانید بازی را با یک بازیکن دیگر تجربه کنید، باید بخش آموزشی را تکمیل کنید و چندتا از مراحل اولیه را هم بگذرانید. پس از آن می‌توانید با استفاده از یک دستگاه مشترک به صورت آفلاین یا با استفاده از دیوایس‌های جداگانه و به شکل آنلاین با هم رقابت کنید و  سر یکدیگر را نشانه بگیرید تا جایی که یک نفر از پا در بیاید.

Crossy Road

بازی Crossy Road‏ هم حدود یک ماه پیش آپدیت جدیدی دریافت کرد و حالا آماده است تا تجربه‌ی کاربری بهتری را در اختیار بازیکنان بگذارد. در این بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور که بیش از ۲۰ میلیون بازیکن دارد، باید به کاراکترهای مختلف کمک کنید تا از خیابان‌های پر از مانع و وسیله‌ی نقلیه بدون آسیب دیدن عبور کنند.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز درباره جوی استیک یا کنترلر بازی

در مود دو نفره،‌ صفحه نمایش به دو بخش تقسیم می‌شود یا اصطلاحا حالت اسپلیت اسکرین پیدا می‌کند تا شما و بازیکن دوم به صورت همزمان رقابت کنید. نکته‌ی جالب این است که شما می‌توانید حواس رقیبتان را پرت کنید یا بطوری حرکت کنید که طرف مقابل به دردسر بیفتد و به موانع برخورد کند. بازی برای اندروید تی‌وی هم بهینه شده و می توانید روی صفحه نمایش بزرگتر هم تجربه‌اش کنید.

Sea Battle 2

بازی Sea Battle 2‏ که دومین بازی از یک سری به همین نام است شما را به یک جنگ استراتژیک دریایی می‌برد که در آن باید با هر چه در چنته دارید، نیروهای دشمن را که تا دندان مسلح هستند،‌ شکست بدهید. طراحی بصری بازی به صورت طراحی خودکاری است که حسابی یاد بازی‌های دسته جمعی ایام قدیم را زنده می‌کند.

برای بازی کردن با یک باریکن دیگر، راه‌های زیادی پیش رویتان قرار دارند؛ می‌توانید بازی را روی یک دستگاه تجربه کنید، با استفاده از بلوتوث دستگاه‌ها را به هم مرتبط کنید و درخواست دعوت به بازی ارسال کنید یا اینکه به صورت آنلاین بازیکن دیگر را به لیست دوستان اضافه کرده و درخواست بازی بدهید. با توجه به نوع گیم‌پلی، ممکن است بازی کردن روی یک دستگاه کمی سخت باشد اما در هر صورت این امکان هم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *