اخبار تکنولوژی

جدیدترین تصاویر محیط ویندوز 11 + ویدیو

تصاویر محیط ویندوز 11

به محض اینکه خبر پایان پشتیبانی از ویندوز 10، جدیدترین تصاویر محیط ویندوز 11 به بیرون درز کرده که نشان از بهبود رابط کاربری و ظاهر این سیستم عامل می‌دهد. در این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات آن بپردازیم.

جدیدترین تصاویر محیط ویندوز 11

در ابتدا به این نکته باید اشاره کنیم که محیط این نسخه از ویندوز بسیار شبیه به تصاویر ارائه شده از ویندوز 10 X است. ضمنا منبعی که این تصاویر را فاش کرده از کشور چین است. تصاویر ویندوز 10 X در ماه اول سال جدید میلادی به بیرون درز کرد و چند ماه بعد مایکروسافت تصمیم گرفت تا این نسخه از ویندوز را به بایگانی منتقل کند و برخی از ویژگی‌های آن را در نسخه بعدی ویندوز ادغام کند. هر چند که خبرگزاری مطرح PCWorld صحت تصاویر منتشر شده را تایید نکرده اما خبرگزاری The Verge آن‌ها را درست می‌داند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هدفون های بیسیم شیائومی در سال 2021

یکی از تصاویری که لو رفته نشان نسخه Windows 11 pro را در خود دارد که در انتهای آن شماره Build 21996.1 حک شده است. طبق مطالب وبسایت Microsoft Windows Insider، آخرین نسخه ویندوز 10 با شماره 19043.1052 منتشر شده است. از آنجایی که یکسری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویندوز 10 X در این نسخه به ارث رسیده، پس قابلیت پشتیبانی از کروم بوک‌ها در آن انتظار می‌رود. از طرف دیگر منوی استارت بسیار ساده‌تر شده و آنطور که پیداست خبری از کاشی‌های رنگارنگ نسل قبلی نیست.

رویداد مورد انتظار مایکروسافت در هفته آینده برگزار می‌شود و باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا ساتیا نادلا ما را غافلگیر خواهد کرد یا همین نسخه را رونمایی خواهد کرد. نظر شما درباره تصاویر فاش شده چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرده است؟

این مطلب را هم ببینید
تبلت X7 آنر با نمایشگر ۸ اینچی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *