آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

آموزش چند ژست عکس دونفره در انواع موقعیت‌ها و مکان‌ها

ژست عکس دونفره

همه ما دوست داریم لحظات مختلف زندگیمون رو همراه با کسی که دوستش داریم ثبت کنیم و در خاطر نگه داریم. بهترین راه برای این کار گرفتن عکس دونفره ست. عکسهای دونفره‌ای که بتونه عشق مارو در بهترین شکل نشون بده و هرموقع با نگاه کردنشون بتونه لبخند به روی لبمون بیاره. در این بخش میخواهیم چند ژست عکس دونفره در انواع موقعیت‌ها و مکان‌ها را به شما عزیزان آموزش دهیم.

چند ژست عکس دونفره

 ژست دونفره پیاده‌روی

ژست قدم زدن زن و شوهر شاید کلاسیک باشد، اما هرگز تکراری نمی‎شود. برای طبیعی جلوه دادن این ژست از زن و شوهر بخواهید تا جلوی شما قدم بزنند. وقتی زوج به مقصد مشخصی پیاده روی می‌کنند در این حین با هم صحبت می‌کنند یا می‌خندند،که فرصت مناسبی برای عکاسی است.

ژست دو نفره آغوش

برای این ژست زن و شوهر به جای این‌که به طورمستقیم یک‌دیگر را بغل کنند. از پشت یک‌دیگر را در آغوش می‌گیرند که در این ژست چهره هر دو برای عکس مشخص و نزدیک به یک‌دیگر است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ترفندهای عکاسی ماکرو با گوشی

ژست دو نفره سوار شدن روی شانه

در این ژست زوج به نوبت یک‌دیگر را روی شانه‌های خود سوار می‌کنند.

ژست دونفره بوسه بر دست

بوسیدن دست همیشه نماد احترام، عشق و تحسین بوده است. درهنگام عکاسی از زوجین می‌توانید از این ژست استفاده کنید و عکس دو نفره فانتزی از آن‍ها ثبت کنید.

ژست عکس بارداری

ژست دونفره بارداری، در حالت‌های مختلف مانند: بوسیدن شکم همسر، عکس سونوگرافی یا لباس نوزاد و نشستن و بغل کردن از پشت رایج است.

ژست عکس دونفره زمستانی

برای منحصر به فرد شدن عکاسی در برف در پس زمینه به دنبال سوژه‌ای بگردید مانند: نور بازتاب شده و نور خورشید این موارد عکس شما را زیباتر می‌کند.

ژست دونفره عکس خیابانی

در عکاسی خیابانی پس زمینه به اندازه سوژه اهمیت دارد. از قبل مکان مورد نظر را برای عکاسی پیدا کنید و در ساعات خلوت‌تر برای عکاسی به آن‌جا بروید. رودخانه، ساختمان‌ها و دیوارهای مختلف مکان‌های مناسبی برای پس زمینه عکس هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های عکاسی پرتره برای موبایل

ژست‌ دو نفری با دوچرخه

ژست با دوچرخه برای مدلتان فضای آزاد ایجاد می‌کند تا در حال حرکت و صحبت کردن بتوانید از آن‌ها عکس ثبت کنید.عکاسی کردن در حال دوچرخه سواری واقعی از آن‌ها نتیجه بهتری دارد.

ژست جشن نامزدی

در عکس نامزدی هدف این است که عشق میان زوج در عکس کاملا مشخص باشد. بنابراین ژست‌ها باید به گونه‌ای باشد که این حس را به مخاطب هنگام دیدن عکس برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *