بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های روگ لایک

بهترین بازی‌های روگ لایک

روگ‌لایک اصطلاحیست که از سال 1980 وار دنیای بازی شد و در توصیف بازی‌هایی به کار می‌رود که سیستم سطح بندی پله پله دارند و هر چقدر مراحل جلوتر بروند، کار برای بازیکن هم سخت‌تر می‌شود و تقریبا هیچ دو مرحله‌ای مشابه هم نیستند. در این بخش می خواهیم بهترین بازی‌های روگ لایک را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های روگ لایک را بشناسید

Crying Suns

بازی Crying Suns در دنیایی به وقوع می‌پیوندد که دیگر خانه‌ی انسان‌ها نیست و فقط کلون‌ها در آن باقی مانده‌اند. شما نقش یکی از این کلون‌ها را بر عهده می‌گیرید و به فرمانده کمک می‌کنید تا علت نابودی جهان را کشف کند. تمام داستان بازی در یک کشتی فضایی در جریان است که باید آن را مدیریت کنید و با استفاده از منابع محدودی که دارید همه ساکنان کشتی را زنده نگه دارید. در همین میان دشمنانی هم هستند که کشتی را مورد حمله قرار می‌دهند و باید با آن‌ها هم مبارزه کنید.

Bad North: Jotunn Edition‏

بازی Bad North یک ترکیب کامل از انواع سبک‌ها است؛ به همین علت ممکن است در نگاه اول فقط استراتژیک بودن آن به چشم بیاید اما در حقیقت یک بازی روگ‌لایت هم هست. در  این بازی شما نقش یک دزد دریایی قهرمان را دارید که باید با دزدیدن طلا و ارتقا دادن اسلحه‌ها از جزیره‌اش در برابر وایکینگ‌ها محافظت کند اما مشکل اینجاست که با جلو رفتن بازی دشمنان قوی تر می‌شوند و کار برای شما سخت تر می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ایرانی برای اندروید

Juicy Realm

داستان بازی Juicy Realm در آینده اتفاق می‌افتد؛ جایی که گیاهان به رده‌های بالاتر زنجیره‌ی غذایی رسیده‌اند و حالا به هیولاهایی بدل شده‌اند که به دنبال شکار انسان‌ها هستند. شما به عنوان یکی از بازماندگان نسل انسان باید دربرابر این گیاهان خونخوار بایستید و تمام تلاشتان را بکنید تا به یک لقمه‌ی چرب و نرم تبدیل نشوید. کل گیم‌پلی در دو بخش کشتن گیاهان و تلاش برای پیدا کردن سلاح جدید خلاصه می‌شود اما تجربه‌ی بازی بسیار فراتر از همین چند جمله است و لذت فراوانی با خود به همراه دارد.

Maze Machina

بازی Maze Machina بازیکنان را در نقش یک موش قرار می‌دهد که در صفحه‌ی بازی گیر افتاده و باید با استفاده از توانایی هایی که بازی در اختیارش می‌گذارد خود را نجات بدهد. صفحه‌ی بازی مرتبا تغییر می‌کند و جابجایی خانه‌ها احتمالات بی نهایتی را به وجود می‌آورند که کار شما را در به دست آوردن کلید در خروجی سخت می‌کند و نیاز به سرعت عمل بالایی هم دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Nobodies: Murder Cleaner

Out There: Ω Edition

بازی Out There: Ω Edition در فضا روایت می‌شود؛ جایی که خبری از اکسیژن و غذا نیست و موجودات فضایی هم خیلی مهربان نیستند خصوصا با شما که یک فضانورد گم‌شده هستید. شما فضانوردی هستید که با یک فضاپیمای دچار نقص راه خود را در فضای بیکران گم کرده است و در تلاش است تا به خانه‌اش برگردد اما در همین حال باید با چالش‌هایی که در فضای بی رحم سیارات وجود دارد هم روبرو شوید.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *