بازی و سرگرمی

معرفی بهترین کنترلرهای بازی ارزان قیمت در بازار

بهترین کنترلرهای بازی ارزان

برای تجربه موفق و در عین حال لذت‌بخش یک بازی کامپیوتری، بهره‌مندی از موس و کیبورد مناسب یکی از بخش‌‌های اصلی کار هستند. اما همیشه برای همه بازی‌ها این تنها موس و کیبورد گیمینگ نیستند که جزو ابزارهای مورد نیاز محسوب می‌شوند، بلکه برخی از بازی‌ها نیاز به دسته بازی دارند. دسته‌های بازی نیز دارای انواع مختلفی هستند. بیشتر این کنترلرها از قیمت بالایی برخوردار می باشند اما در این بخش می خواهیم بهترین کنترلرهای بازی ارزان قیمت در بازار را به شما همراان گرامی معرفی کنیم.

بهترین کنترلرهای بازی ارزان قیمت در بازار را بشناسید

تسکو مدل TG 135W

دسته بازی TG 135W محصول ریبرند شده‌ی شرکت داخلی «تسکو» (TSCO) است که با طراحی ارگونومیک و شباهت به معماری دسته ایکس‌باکس عرضه شده است. این دسته بازی دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 400 میلی‌آمپر ساعت است که در مدت زمان 3 ساعت شارژ شده و پس از شارژ کامل امکان استفاده به مدت 6 تا 8 ساعت را به کاربر می‌دهد. این گیم پد بی‌سیم بوده و با استفاده از یک دانگل USB به کامپیوتر شما متصل می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی player unknowns battlegrounds

قابلیت مهمی که درباره این دسته بازی می‌توان گفت، این است که به موبایل اندروید شما متصل شده و می‌توانید بازی‌های موبایل را نیز با استفاده از آن انجام دهید. محدوده عملکرد این دسته در حدود 8 متر است که میزان مناسبی به شمار می‌رود. تعداد دکمه‌ها در این دسته 16 عدد بوده و یکی از ویژگی‌های آن داشتن ویبره دوگانه است که حس هیجان بهتری را در هنگام بازی به کاربر منتقل می‌کند.

تسکو مدل TG 170W

کنترلر TG 170W یک محصول رده بالاتر از برند داخلی «تسکو» (TSCO) است که به یک تاچ پد مجهز بوده و از طریق بلوتوث به گوشی‌های موبایل، تبلت، کنسول‌های بازی و کامپیوتر متصل می‌شود. از نظر ظاهری TG 170W شباهت خیلی زیادی به کنترلر ایکس باکس وان دارد. یعنی از کنترلر خود پلی استیشن ۴، کمی درشت‌تر و خوش دست‌تر به نظر می‌رسد. این دسته بازی با وجود 18 دکمه متناسب با معماری دسته ایکس‌باکس و وجود قابلیت شوک، یکی از بهترین دسته‌های کم قیمیت بازار است که می‌تواند تجربه بازی با کیفیت را برایتان به ارمغان آورد. پشت کنترلر نیز ۴ کلید قابل شخصی‌سازی داریم که نمونه آن‌ها را فقط می‌توانید روی کنترلرهای گران قیمت شرکت‌هایی چون ریزر یا ناکون ببینید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3

مایکروسافت مدل x17-1544-03

این دسته یک محصول های کپی با کیفیت با معماری کنترلر ایکس باکس 360 است که با وزن سبک 255 گرمی خود تجربه‌ای خوب در اختار کاربر می‌گذارد. این کنترلر از طریق پورت USB به دستگاه مورد نظر متصل شده و 11 کلید و 2 کنترل جهت آنالوگ و یک کنترل جهت دیجیتال دارد. کنترلر فوق را می‌توان برای ایکس‌ باکس 360 و ویندوز استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *