بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های لگویی برای موبایل

بهترین بازی‌های لگویی برای موبایل

محبوبیت شرکت دانمارکی لگو بسیار زیاد است. این شرکت طرفداران زیادی دارد و در حوزه گسترده ای فعالیت می کند. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین بازی‌های لگویی برای موبایل بپردازیم.

بهترین بازی‌های لگویی برای موبایل را بشناسید

LEGOبهترین بازی‌های لگویی برای موبایل Ninjago: Shadow of Ronin

اولین بازی لیست، بازی Lego Ninjago: Shadow of Ronin است که از روی سری نینجاگو ساخته شده. این بازی همان کاراکترها را در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا در نقش نینجاها به میدان رقابت بروند. نقطه‌ی قوت این بازی داستان جالبی است که شما را با خود همراه می‌کند. شخصیتی به نام رونین، خاطرات نینجاها را به وسیله‌ی یک سلاح به خصوص دزدیده است و به همین علت قدرتشان را از دست داده‌اند. شما این وظیفه را به عهده دارید که خاطرات نینجاها را پس بگیرید تا دوباره قدرتمند شوند و دشمن را سر جایش بنشانند.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه PS4 با PS5 ؛ ویژگیهای جدید چیست؟

LEGOبهترین بازی‌های لگویی برای موبایل Tower

بازی Lego Tower در ساختمانی اتفاق می‌افتد که در حال ساخت است و طبقات متعددی خواهد داشت. شما به نوعی مدیریت این ساختمان را بر عهده دارید و باید به مینی فیگورها کمک کنید تا اول یک خانه برای خود بسازند. به غیر از کسانی که در این ساختمان سکونت دارند، فیگورهایی هم هستند که صاحب کسب و کار هستند و باید به آن‌ها هم کمک کنید. در کل وقتی ساکنان خوشحال و کسب و کارها پر رونق باشند، در بازی موفق خواهید شد.

LEGOبهترین بازی‌های لگویی برای موبایل Friends: Heartlake Rush

بازی LEGO Friends یکی از عناوینی است که خصوصا برای سنین پایین‌تر طراحی شده. این بازی آرکید، جایی است که بازیکنان در خیابان‌ها با هم رقابت می‌کنند. در این بازی باید تلاش کنید تا بدون برخورد با موانع از دیگران پیشی بگیرید و سکه های طلا را از خیابان‌ها جمع کنید. بازی چیزی شبیه Subway Surfer است که تقریبا همه تجربه‌اش کرده‌اند با این تفاوت که این بار در دنیای لگوها اتفاق می‌افتد؛ دنیایی که ساختمان‌ها، ماشین‌ها و هر چیزی که فکرش را بکنید از آجرهای رنگارنگ لگویی ساخته شده است.

این مطلب را هم ببینید
نقد و بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B

LEGO® Jurassic World™

دایناسورها همیشه پر از رمز و راز بوده‌اند و کسی نیست که حداقل کمی حس کنجکاوی درباره این موجودات نداشته باشد. بازی LEGO® Jurassic World™‏ که از اسمش هم پیداست، در یک پارک ژوراسیک لگویی اتفاق می‌افتد که در آن می‌توانید با استفاده از دی‌ان‌ای هایی که تا به حال کشف شده‌اند استفاده کنید تا دایناسورهای منقرض شده را احیا کنید یا دایناسورهای جدید بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *