تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های مدیریتی در بازار ایران

بهترین لپ تاپ های مدیریتی

اولترابوک نامیست که رد سال 2011 به دسته‌ای جدید از لپ‌تاپ‌ها با طراحی باریک، وزن سبک و شارژدهی زیاد تعلق گرفت. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین لپ تاپ های مدیریتی ، باریک و سبک در بازار ایران بپردازیم که برای کاربری روزمره همچون وب گردی، تماشای فیلم، ویرایش اسناد یا استفاده مدیران بسیار مناسب می باشند.

بهترین لپ تاپ های مدیریتی ، باریک و سبک

لنوو IdeaPad Flex 5

اگر با رم ۴ گیگابایتی کنار بیایید، لنوو IdeaPad Flex 5 با برچسب قیمتی حدود ۱۶ میلیون تومانی‌اش در باقی زمینه‌ها می‌تواند عملکرد رضایت‌بخشی را به‌ارمغان آورد. تراشه‌ی Ryzen 3 4300U، حافظه‌ی SSD، نمایشگر IPS LCD با وضوح 1080p و وزن ۱٫۵ کیلوگرمی Flex 5 از جمله‌ی مهم‌ترین نقاط قوت آن به‌شمار می‌آیند. در بازه‌ی قیمتی Flex 5، بسیاری از لپ‌تاپ‌ها از نمایشگر نه‌چندان مناسب TFT با وضوح پایین یا تراشه‌ی ضعیف‌تر استفاده می‌کنند.

ذن‌بوک 14 ایسوس مدل Q407IQ

اگر در بازه‌ی قیمتی حدود ۱۹ میلیون تومان به‌دنبال لپ‌تاپ سبک، کارآمدی و جذابی می‌گردید، ذن‌بوک ۱۴ مدل Q407IQ ایسوس احتمالا بتواند با وزن ۱٫۱۵ کیلوگرمی، نمایشگر ۱۴ اینچی IPS بدون حاشیه، تراشه‌ی قدرتمند AMD Ryzen 5 4500U و گرافیک مجزای MX350‌ انویدیا در عموم کاربری‌ها رضایت شما را جلب کند. در بین لپ‌تاپ‌های هم‌قیمت، ذن‌بوک 14 Q407IQ بیشترین ارزش خرید را دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور No Bootable Device

سرفیس پرو ۷ (با کیبورد)

اگر به‌دنبال دستگاه هیبریدی سبکی می‌گردید که هم به‌عنوان لپ تاپ استفاده کنید، هم گاهی قبل از خواب با آن به مطالعه و وب‌گردی بپردازید، در این صورت سرفیس پرو ۷ می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. مدل Core i5 این دستگاه با تراشه‌ی نسل دهمی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD سریع برای بسیاری از کاربری‌ها کافی خواهد بود. فراموش نکنید که برای استفاده از تمام ظرفیت‌های سرفیس پرو ۷ به کیبورد نیز نیاز خواهید داشت، چرا که ویندوز هنوز سیستم‌عامل بهینه‌ای برای تعامل لمسی محسوب نمی‌شود.

ذن‌بوک ۱۴ مدل UM425 ایسوس

ذن‌بوک ۱۴ مدل UM425 ایسوس درمقایسه‌با مدل Q407IQ که پیش‌تر در بازه‌ی قیمتی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان معرفی کردیم، ۲ برابر رم بیشتر (۱۶ گیگابایت) و ۲ برابر حافظه‌ی بیشتر (۵۱۲ گیگابایت) در اختیارتان می‌گذارد و باتری حجیم‌تری نیز دارد؛ درحالی‌که وزن آن مانند مدل قبلی بسیار سبک و حدود ۱٫۱۵ کیلوگرم است؛ البته از پردازنده‌ی گرافیکی مجزا خبری نیست.

لنوو IdeaPad 5

لپ‌تاپ IdeaPad 5 لنوو با پردازنده‌ی نسل یازدهمی Core i7 1165G7، رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی SSD، صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی IPS و وزن ۱٫۲ کیلوگرمی یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار ایران در بازه‌ی قیمتی حدود ۲۷ میلیون تومان به‌شمار می‌آید، این دستگاه از پسِ تمام کاربری‌های روزمره برمی‌آید و به‌لطف پردازنده‌ی گرافیکی یکپارچه‌ی Intel Xe / پردازنده‌ی گرافیکی مجزای MX450 قابلیت اجرای برخی از بازی‌های موجود را نیز با نرخ فریم مناسب دارد.

این مطلب را هم ببینید
نحوه استفاده از تقویم داخلی ویندوز 10

اچ‌پی Envy X360

اگر در بازه‌ی قیمتی ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان به‌دنبال لپ‌تاپ ۱۳ اینچی جمع‌وجوری هستید که کیفیت ساخت بالا و لولای ۳۶۰ درجه برای تبدیل‌شدن به تبلت نیز داشته باشد، اچ‌پی Envy X360 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این لپ‌تاپ هیبریدی درست‌مانند لنوو IdeaPad 5 از تراشه‌ی قدرتمند Core i7 1165G7‌ و نمایشگر لمسی باکیفیتی بهره می‌برد.

مک بوک پرو M1

چنانچه وابستگی شدیدی به سیستم‌عامل ویندوز ندارید و کاربری‌تان به‌گونه‌ای است که برای مدت‌زمان طولانی، بار پردازشی سنگینی را به لپ‌تاپ تحمیل می‌کند، در این‌صورت مک‌بوک پرو M1 یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در بازار برایتان خواهد بود. تراشه‌ی M1 با همراهی سیستم خنک‌کننده‌ی فعال لپ‌تاپ، برای مدت طولانی، بدون افت عملکرد، قدرت پردازشی کم‌نظیری را دراختیارتان قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *