بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی‌های Shoot ‘Em Up برای موبایل

بهترین بازی‌های Shoot 'Em Up برای موبایل

بازی های تیراندازی و اکشن شامل زیر سبک‌ها و عناوین مختلفی هستند که Shoot ‘Em Up یکی از آنهاست. در این بخش می خواهیم بهترین بازی‌های Shoot ‘Em Up برای موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های Shoot ‘Em Up برای موبایل را بشناسید

HAWK: Airplane games. Shoot em up

در بازیHAWK ‏ که شما را به همراه سفینه‌های تا بن دندان مسلح به زمین جنگ می‌فرستد، اتحاد به معنی قدرت است. در این بازی باید با سایر بازیکنان متحد شوید تا با موشک‌ها و گلوله‌هایتان نیروهای دشمن را زمین‌گیر کنید. با توجه به این که بازی گروهی است، به اتصال اینترنت نیاز دارد تا بتوانید بازی را با دوستان یا بازیکنان سراسر جهان تجربه کنید.

Bullet Hell Monday Black

بازی Bullet Hell Monday Black‏ یکی از عناوین سری بازی‌هایی به همین نام است که در سبک تیراندازی بسیار معروف هستند. بازی با چالش‌های جدید در هر مرحله، کنترل‌های ساده و روان و طراحی گرافیکی خاصی که دارد، در طی مراحل مختلف جذابیت خودش را حفظ می‌کند و می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش انتقال بازی‌های ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس/اس

Sky Force Reloaded

سری بازی‌های Sky Force هم یکی از معروف‌ترین بازی‌های این سبک در موبایل هستند و بازی Sky Force Reloaded هم که آخرین بازی سری است به خوبی به وظیفه‌اش در حفظ این محبوبیت عمل کرده. بازی با داشتن طراحی بصری خوب، گیم‌پلی روان و کیفیت ساخت مناسب یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید به صورت آفلاین امتحان کنید.

Touhou Thousand Night Anamnesis

اگر از عاشقان طراحی‌های نئونی و از طرفداران قدیمی سبک تبراندازی باشید، بازی Touhou Thousand Night Anamnesis جذاب‌ترین گزینه‌ای است که می‌توانید به سراغش بروید. گیم‌پلی بازی با وجود مراحل مختلف و باس‌فایت‌های جذاب، تنوع خود را حفظ کرده و در عین حال شباهت بصری بازی به عناوین کلاسیک این سبک را هم از دست نداده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی The Forest

Warplanes: WW2 Dogfight

اگر دوست دارید کمی واقعی‌تر جنگ و جدال در پهنه‌ی آسمان را تجربه کنید، بهتر است نگاهی به Warplanes: WW2 Dogfight‏ بیندازید که شما را در نقش یک خلبان نابغه به جنگ می‌فرستد تا در برابر دشمنان قد علم کنید و نیروهای خودتان را نجات بدهید. بازی گیم‌پلی روان، کیفیت گرافیکی خوب و کنترل‌های روان بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *