بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های آیفون در سال 2021

بهترین بازی های آیفون در سال 2021

گوشی‌های آیفون اپل از جمله محبوب‌ترین دستگاه‌های هوشمند در سراسر جهان هستند و همین محبوبیت بالا باعث شده تا تولید کنندگان بازی هم توجه ویژه‌ای به این گوشی‌ها داشته باشند.  در این بخش با ما همراه باشید تا با بهترین بازی های آیفون در سال 2021 آشنا شوید.

بهترین بازی های آیفون در سال 2021 را بشناسید

Minecraft

بازی Minecraft یک سرگرمی به تمام معناست. در این بازی یک دنیای عظیم با قابلیت‌های فراوان در اختیار شما قرار گرفته تا هر آنچه را که دوست دارید بسازید و خلق کنید. البته، برای اینکه بازی حالت یکنواخت و تکراری پیدا نکرده و بازیکنان هدف داشته باشند، یک حالت داستانی هم برایش در نظر گرفته شده است. در ماینکرافت روزها معمولاً مشغول جمع‌آوری آیتم، ساخت و ساز و کشف رمز و رازهای بازی هستید و شب‌ها باید در برابر دشمنانی که قصد نابود کردن شما و ساخته‌هایتان را دارند، ایستاده و مبارزه کنید.

Forgotten Anne

انیمه‌های ژاپنی در سراسر دنیا طرفداران بی‌شماری دارند، اما متأسفانه بازی‌های کمی با سبک و سیاق این انیمه‌ها تولید می‌شود. یکی از جدیدترین بازی‌هایی که توانسته نظر انیمه‌بازها را به خود جلب کند، Forgotten Anne است. این بازی ماجرایی، به صورت دو بعدی طراحی شده و سبک گرافیکی آن کاملاً مشابه انیمه‌های هنرمندان ژاپنی است. روایت داستان یکی از نقاط قوت اصلی Forgotten Anne است و حتی می‌توان این عنوان را یک انیمه تعاملی نیز نامید. شاید نیاز به هیچ توضیح اضافه‌ای نباشد و مطمئناً دوست‌داران انیمه با خواندن همین دو خط تصمیم‌شان را برای دانلود بازی گرفته‌اند!

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Green Hell

The Gardens Between

The Gardens Between یک بازی چهاربعدی است! البته، منظورمان از بعد چهارم، زمان است. در هر مرحله از این بازی کنترل یک یا چند شخصیت را بر عهده داشته و باید به آن‌ها کمک کنید تا مسیر را تا انتها و بالاترین نقطه پیش بروند. اما مسیر پر از چالش‌های فراوان و متنوع است که عبور از هر کدام از آن‌ها به استراتژی و راه‌کار خاصی نیاز دارد. در The Gardens Between نه تنها باید عوامل محیطی را به خوبی مورد استفاده قرار دهید، بلکه با عقب و جلو کردن زمان باید ترتیب اتفاق افتادن برخی کارها را تغییر داده و به این ترتیب از موانع عبور کنید. این بازی یکی از بهترین عناوین ماجرایی برای گوشی‌های آیفون است و پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.

Valiant Hearts: The Great War

بازی‌های با موضوع جنگ جهانی به هیچ وجه کم نیستند، اما شاید هیچکدام از آن‌ها نتوانسته باشند به خوبی Valiant Hearts عمق تاریکی و تباهی جنگ را به تصویر بکشند. اشتباه نکنید، بازی اصلاً تاریک و افسرده کننده نیست. روند گیم پلی کاملاً جذاب بوده و شما را ساعت‌ها پای گوشی می‌نشاند، اما روایت داستان به حدی قوی و خوب کار شده که در عین مفرح بودن می‌تواند مفاهیم عمیقی را به مخاطب منتقل کند. بازی به صورت دو بعدی طراحی شده و به سخت افزار چندان قدرتمندی نیاز ندارد. اگر آیفون شما از سیستم عامل آی او اس 10 به بالا استفاده می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم Valiant Hearts را به هیچ وجه از دست ندهید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Destiny 2

Call of Duty: Mobile

سری بازی‌های کال آف دیوتی واقعاً نیازی به معرفی کردن ندارند. در دو دهه گذشته نسخه‌های مختلفی از این مجموعه برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شده، اما اکتیویژن هیچگاه نتوانسته بود تجربه بازی را به شکل کامل به گوشی‌های موبایل وارد کند. خوشبختانه این اتفاق با Call of Duty: Mobile رخ داده و می‌توانید مطمئن باشید که همان تجربه آشنای کال آف دیوتی را در گوشی آیفون خود پیش رو دارید. این بازی به صورت رایگان عرضه شده اما فاقد بخش داستانی است. البته، تنوع بالای بخش چند نفره این موضوع را تاحدود زیادی جبران کرده و جای خالی بخش تک نفره زیاد احساس نمی‌شود.

Modern Combat 5

Modern Combat 5 یکی از تولیدات استودیوی نام آشنای گیم لافت است که سابقه‌ای طولانی در تولید بازی‌های موبایل دارد. تا قبل از اینکه Call of Duty: Mobile عرضه شود، مجموعه Modern Combat و به خصوص شماره پنجم آن نزدیک‌ترین عنوان به مجموعه کال آف دیوتی بود که می‌توانست طرفداران این سری را در گوشی‌های هوشمند به خواسته‌شان برساند. البته، با وجود حضور پرقدرت کال آف دیوتی، Modern Combat 5 هنوز هم یکی از بهترین اکشن شوترهای آیفون است که به خصوص بخش داستانی آن جذابیت بالایی را به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *