بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های اندروید مخصوص گربه ها

بهترین بازی های اندروید مخصوص گربه ها

گربه‌ها حیواناتی ملوس و بامزه هستند که در همه جا پیدا می‌شوند. در هر کوچه و خیابانی که قدم بگذارید یکی دو تا از این کوچولوهای دوست داشتنی را می‌توانید ببینید. به علاوه از آن‌جا که نگهداری از آن‌ها بسیار آسان است، بسیاری از افراد آن‌ها را به عنوان حیوان خانگی خود قبول می‌کنند. با پیشرفت تکنولوژی بازی های سرگرم کننده زیادی برای سنین مختلف با سلیقه های گوناگون ارائه شده است اما جالب است بدانید بازی هایی وجود دارند که علاوه بر انسان ها ، گربه ها نیز به آنها علاقمندند! اگر می خواهید بهترین بازی های اندروید مخصوص گربه ها را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های اندروید مخصوص گربه ها را بشناسید

Cat Fishing 2

در بازی Cat Fishing 2 گربه شما باید ماهی روی اسکرین را شکار کند. این بازی سه مرحله دارد. در مرحله اول گربه باید یک ماهی را شکار کند. در مرحله دوم و سوم نیز به ترتیب دو و سه ماهی را باید شکار کند. هر مرحله محدودیت زمانی دارد. در صورتی که زمان به پایان برسد و گربه نتواند ماهی را شکار کند، ماهی ناپدید می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های ماشین جنگی را بشناسید

Cat Alone 2

این بازی موبایل برای گربه مانند Screensaver عمل می‌کند. در بازی Cat Alone 2 چند گزینه وجود دارد. این گزینه‌ها روی اسکرین نمایش داده می‌شوند و گربه باید آنان را در حین حرکت بگیرد. گزینه‌ها شامل چراغ قرمز، قاصدک، پر، عنکبوت، موش و قطره آب می‌شوند. این بازی رایگان است و گیم‌پلی ساده‌ای دارد. شما می‌توانید حالت ویبره بازی را فعال کنید. این گونه هر زمان که گربه شی موردنظر را شکار کند، ویبره فعال می‌شود. این گزینه می‌تواند هیجان بازی را برای گربه بیشتر کند.

Cat Alone

Cat Alone نسخه اول بازی Cat Alone 2 است. در این بازی نیز گزینه‌های مختلفی وجود دارد. این گزینه‌ها شامل لیزر، کفشدوزک، مگس، پروانه، سوسک و انگشت دست می‌شوند. این بازی برای گربه ها اندروید دارای ۶ مرحله است و رایگان است.

Crazy Cats

Crazy Cats به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید با گربه خود همزمان بازی کنید. این بازی موبایل برای گربه ها را بهتر است در تبلت یا گوشی‌هایی که صفحه نمایشگر بزرگ دارند، بازی کنید. در Crazy Cats موجوداتی مانند موش و حشرات وجود دارند و گربه باید آنان را شکار کند.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم خرید کامپیوتر گیمینگ میان رده که باید بدانید

Mouse

بازی موش برای گربه رایگان است. در بازی Mouse موشی با طراحی طبیعی در صفحه نمایشگر حرکت می‌کند و گربه باید آن را شکار کند. بهتر است این بازی را در گوشی‌هایی با اسکرین بزرگ یا تبلت اجرا کنید. این بازی دارای محدودیت زمانی است اما مدت زمان آن قدرها هم کوتاه نیست.

Cat Playground

دیگر بازی برای گربه ها Cat Playground نام دارد. Cat Playground چند بازی مختلف درون خود دارد. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آن Laser Chase است. گربه‌ها علاقه خاصی به دنبال کردن لیزر یا نور دارند. سبک Laser Chase نیز این گونه است. این بازی تصاویر HD رنگارنگی دارد. این بازی رایگان نیست و برای نصب آن باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *