بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های اژدهایی برای کامپیوتر

بهترین بازی های اژدهایی برای کامپیوتر

یکی از جذاب ترین انواع بازی ها در بخش بازی های اکشن ، بازیهای اژدها می باشد. این نوع از بازی ها برای بسیاری از کاربران جذاب بوده و مورد استقبال گیمرها قرار گرفته اند. انواع مختلفی از بازی اژدها وجود دارد که با داستان های گوناگون به بازار عرضه شده اند. اگر می خواهید بهترین بازی های اژدهایی برای کامپیوتر را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های اژدهایی برای کامپیوتر کدام اند؟

Guild Wars 2

Guild Wars 2 به دلیل داستان بازی تک‌نفره، افسانه‌های عمیق و دنیای بسیار زیبای موجود در آن، یکی از بهترین بازی های اژدهایی برای کامپیوتر محسوب می‌شود. یکی از نقاط قوت بازی این است که هر منطقه جدیدی که با آن روبرو شوید، دارای داستان‌های جالب، کارها و جوایز متنوع است و همه آنها بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند.

این اصالت و توجه به جزئیات از طراحی خصوصاً برای اژدهاهای موجود در بازی قابل مشاهده است. همه خزندگان بالدار بازی Guild Wars 2 شما را به یاد بخشی از داستان‌ها و تاریخ حماسی می‌اندازند. بنابراین وقتی سرانجام با آنها در جبهه نبرد روبرو شوید، این یک اتفاق خیلی مهم خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
سایز مانیتور مناسب برای گیمرها کدام است؟

Rift

در این بازی، اژدهاها همانطوری که در تصور شما وجود دارند هستند. شما در یکی از بهترین بازی های اژدهایی با این موجودات ترسناک و بسیار بزرگ مواجه می‌شوید که به راحتی می‌توانند تمام تیم شما را در عرض چند دقیقه نابود کنند. بنابراین برای مبارزه با آنها نیاز به جمع‌آوری منابع خاصی در بازی دارید.

همچنین گفتنی است که این عنوان بسیار شبیه به بازی Classic WoW است. این بازی Dragon شما را ساعت‌ها مشغول نگه می‌دارد و البته اصلا خسته‌کننده نیست؛ زیرا باید در طول بازی به‌دنبال باز کردن توانایی‌های جدید، سلاح‌ها و غارت برای بدست آوردن منابع باشید.

Skyrim

اژدها Skyrim در این بازی نسلی از موجودات بسیار بزرگی هستند و به همان روشی که اسب‌های این بازی جهش یافته بوده و از کوه بالا می‌روند، این‌ها نیز بسیار عجیب و خاص هستند. آلدوین یکی از این موجودات است که مبارزه با او در مراحل آخر بازی قرار دارد. این اژدها در قله‌های برفی Nord homeland به دنیا آمده است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های تاریخ از نگاه ایلان ماسک

The Elder Scrolls Online

یکی دیگر از بازی های اژدهایی که در آن اژدها در فهرست دشمنان قرار دارد، بازی The Elder Scrolls Online است. در اینجا شما با جانوران بالدار غول پیکری مبارزه خواهید کرد که به راحتی می‌توانند تمام آن ماسه‌های بیابانی را به آتش بکشند. مبارزات با اژدها در این بازی یک مسابقه جهانی بوده، بدین معنی که توسط ده‌ها بازیکن در سراسر جهان انجام می‌شود و همه در همان نقشه کنار هم قرار می‌گیرند.

World of Warcraft

Cataclysm سومین سری از بازی World of Warcraft در سال 2010 است که با تغییراتی جنجال‌برانگیز در زمان اژدها Deathwing شکل گرفته که سراسر Azeroth ویران شده است. همچنین تمامی مناطق و محیط زیست تحت تأثیر رویداد جهانی بازگشت Deathwing قرار گرفته‌اند. البته مقابله با این اژدها در بازی به عنوان آخرین مبارزه در Cataclysm در نظر گرفته شده است. نکته جالب بازی این است که پس از شکست این اژدها، می‌توانید از او سواری گرفته تا شما را به کوه‌های مختلف ببرد و برای او یادآور این باشد که چه کسی او را شکست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *