بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ایکس باکس وان تا به حال

بهترین بازی های ایکس باکس وان

با وجود گسترده شدن صنعت گیم و ورود بازی های متنوع به بازار ، انتخاب برای برخی افراد دشوار شده است. ایکس باکس وان یک کنسول محبوب و پرطفدار در میان گیمرها می باشد. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین بازی های ایکس باکس وان تا به حال بپردازیم.

بهترین بازی های ایکس باکس وان را بشناسید

Resident Evil 2

این بازی را در واقع یک نسخه‌ی کاملا بازسازی شده و بهبود یافته می‌توان دانست. سری بازی‌های Resident Evil همواره از جمله بازی‌های جذاب و پرطرفدار بوده که تاکنون در سبک خود بسیار جنجالی عمل کرده است. به جرات می‌توان گفت که زوایای مختلف دوربین بازی، ایفکت‌های موجود در آن و حتی نورپردازی به طور کاملا محسوسی تغییر کرده است که همه‌ی این بهبودها در واقع نتایج تلاش و تجربیات سازندگان آن در این دو دهه‌ی اخیر بوده است. اگر به بازی های ژانر وحشت علاقه دارید ، حتما این گزینه را امتحان کنید.

The Council: Complete Edition

شباهت سری جدید این بازی به سری Arkane’s Dishonored را نمی‌توان انکار کرد. در نسخه‌ی جدید بازی، شما به طرز مرموزانه و جذابی با شخصیت‌هایی نظیر George Washington، Napoleon Bonaparte و غیره آشنا خواهید شد که همین موضوع به جذابیت بیشتر آن می‌افزاید. همچنین این امکان به شما داده شده است که مهارت‌های گفتگو، میزان کاریزما و قوه‌ی درک هر فرد، تمایز قائل شده و شخصی‌سازی‌های مورد نظر را اعمال کنید. هر کدام از شخصیت‌ها به شما در حل کردن راز و رمزهای متفاوتی در این بازی کمک خواهند کرد و مسیرهایی که در طول بازی رو به روی شما قرار خواهد گرفت کاملا به تصمیمات شما بستگی خواهد داشت.

Ace Combat 7: Skies Unknown

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص سری بازی‌های Ace Combat هستید، حتما این را می‌دانید که از آخرین نسخه‌ی منتشر شده از این بازی حدودا 12 سال می‌گذرد. نسخه‌ی جدید آن بهبودهای زیادی نسبت به سری‌های پیشین دارد که طرفداران آن را بسیار هیجان زده کرده و به یکی از بهترین بازی‌های Xbox که در حال حاضر موجود است، تبدیل شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ریسینگ کامپیوتر

What Remains of Edith Finch

این بازی جزء آن دسته از بازی‌های ویدیوییست که توجه بسیاری از افراد را به خاطر منحصر به فرد بودن به خود جلب کرده است. در این بازی شما در خانه‌ی خانواده‌ی خودتان به جستجو و کشف اسرار و ناگفته‌ها می‌گردید تا علت مرگ‌های عجیب افراد آن را کشف کنید.

شیوه‌ی منحصر به فرد داستانی این بازی و همچنین ساختار آن، شما را ساعت‌ها به خود جذب می‌کند البته ناگفته نماند که این بازی مراحل بسیار طولانی‌ای ندارد، اما با این حال شما را به طرز شگفت انگیزی به هیجان می‌آورد.

ASHEN

یک بازی که احساسات و عواطف انسانی را با خود درگیر خواهد کرد. در این بازی شما در واقع به کشف محیط پیرامون خود می‌پردازید و حتی با بازیکنان دیگر ملاقات داشته باشید. این بازی به یکی از بازی‌های بسیار جذاب سال 2019 تبدیل شده است. جالب است بدانید این‌که بازی را به کدام سمت هدایت کنید کاملا به شما بستگی دارد اما سئوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که بازیکنان دیگر می‌خواهند به شما حمله کنند یا قصد اتحاد دارند؟

Just Cause 4

4 سال از زمانی که  Rico Rodriguez خسارات بی‌شماری را به وطن خود یعنی، Midici در غالب شورش وارد کرد می‌گذرد و اکنون این بازی در ورژن جدیدتری به نام Just Cause 4 به عرصه‌ی بازی‌ها برگشته است.

در این قسمت از بازی عملیاتی که Rico Rodriguez باید انجام دهد، استفاده از منابع بی‌پایان سلاح و مواد منفجره است، درست همانطور که خورشید مدیترانه مناطق آمریکای جنوبی را گرم نگه می‌دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Assetto Corsa

Spyro Reignited Trilogy

اگر شما جزء آن دسته از گیمرهایی هستید که به سبک بازی‌های دهه‌ی 90 علاقه‌مندید، این بازی قطعا می‌توان برایتان تجدید خاطرات به همراه داشته باشد. این بازی‌ یکی از بازی‌هایی است که در نیم سال اول سال 2019 منتشر شده و به سرعت طرفداران خاص خود را جذب کرد.

Call of Duty: Black Ops 4

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال بهترین بازی ایکس باکس می‌گردند، توصیه‌ی ما به شما قطعا Call of Duty: Black Ops 4 است. نسخه‌ی جدید این بازی تغییرات هیجان‌انگیز بسیار زیادی داشته که قطعا علاوه بر طرفداران این بازی، برای افرادی که به تازگی میخواهند آن را امتحان کنند نیز بسیار جذاب خواهد بود. در نسخه‌های قبلی این بازی شاهد چند بازیکنی بودن Call of Duty بودیم، اما اکنون در نسخه‌ی تیمی در دسترس بازیکنان قرار گفته است.

Madden NFL 19

این بازی را بدون شک باید یکی از بهترین‌ها در سبک فوتبال‌ آمریکایی که در این یک سال اخیر تولید شده، دانست. جالب است بدانید طراحی این بازی بر مبنای حرکات حقیقی بازیکنان بوده است که همین موضوع باعث شده تا گرافیک این بازی به دنیای واقعی نزدیک‌تر شود. Madden NFL 19 یکی از بهترین بازی‌های کمپانی EA در سبک ورزشی است.

Cuphead

با یک نگاه به این بازی، جذابیت و خاص بودن آن را درک خواهید کرد. Cuphead در واقع با الهام گرفتن از انیمیشن‌های سال 1930، سبک خاص و منحصر به فردی را به خود اختصاص داده که کمتر کسی ممکن است جذب آن نشود و به جرات می‌توان این بازی را یکی از بزرگ‌ترین دست‌آوردهای کمپانی StudioMDHR دانست. در این بازی از مفوم مرگ به عنوان وسیله‌ای برای درس گرفتن از اشتباهات و درک هر رقابت استفاده شده که همین موضوع جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *