بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ترسناک 2020

بهترین بازی های ترسناک 2020

بازی‌های ترسناک جزو سبک‌های پر طرفدار صنعت بازی‌های ویدیویی هستند و استودیوهای بازی‌سازی مختلف با ساخت آثار متنوع سعی در جذب طرفداران این سبک دارند. اگر می خواهید بهترین بازی های ترسناک 2020 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های ترسناک 2020 را بشناسید

Until Dawn

این بازی که جزو بهترین بازی های ترسناک 2020 است توسط کمپانی بازی‌سازی Suppermassive Games ساخته شده و شرکت Sony Computer Entertainment آن را منتشر کرده است. بازی خوفناک Until Dawn به شکل انحصاری و برای پلتفرم PS4 منتشر شده است. بازی Until Dawn را می‌توان یک بازی ویدیویی ترسناک در ژانر اسلشر (Slasher) نامید.

The Evil Within 2

این بازی ویدیویی توسط کمپانی Tango Gameworks ساخته شده و شرکت بازی‌سازی Bethesda Softworks آن را به انتشار رسانیده است. بازی The Evil Within 2 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، Xbox One و PC منتشر شده است. این بازی توسط ذهن خلاق پشت سری محبوب Resident Evil یعنی شینجی میکامی (Shinji Mikami) طراحی شده است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین هدست های گیمینگ سال 2021

Dead By Daylight

این بازی توسط کمپانی Behaviour Interactive ساخته شده و کمپانی Starbreeze Studios آن را منتشر کرده است. این بازی که توسط موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته شده برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، Android و iOS منتشر شده است و سازندگان آن به دنبال انتشار این بازی برای پلتفرم‌های استادیا، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیز هستند.

The Persistence

در این بازی ترسناک که The Persistence نام دارد شما در نقش یک کلون (Clone) یا نسخه غیرواقعی از یک مامور امنیتی به نام زیمری الدر (Zimri Elder) وظیفه خواهید داشت که در یک سفینه فضایی کلونی‌وار که توسط موجودات جهش یافته مخوف اشغال شده است به بقا بپردازید.

Resident Evil 3

این بازی یک بازسازی از سومین نسخه این سری با نام Resident Evil 3: Nemesis محسوب می‌شود که در سال 1999 منتشر شده بود. وقایع بازی ترسناک Resident Evil 3 که برای پلتفرم‌های PC، پلی استیشن 4 و Xbox One منتشر شده است ماجرای دو شخصیت به نام ژیل ولنتاین (Jill Valentine) و کارلوس اولیویرا (Carlos Oliveira) را دنبال می‌کند که در حال سعی برای نجات دادن خود از یک حمله زامبی هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Granny 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *