مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های جنگ ویتنام برای کامپیوتر و کنسول

بهترین بازی های جنگ ویتنام

جنگ ویتنام طی سالهای 1955 تا 1975 در کشورهای ویتنام، کامبوج و لائوس شکل گرفت. در یک سوی این جنگ نیروهای ویتنام شمالی معروف به ویت کنگ قرار داشتند که از طرف شوروی و چین حمایت می‌شدند و در سوی دیگر درگیری نیز نیروهای ویتنام جنوبی با حمایت گسترده‌ی آمریکا و متحدانش قرار داشت. آمریکا که به بهانه‌ی عدم گسترش کمونیسم در منطقه به این جنگ وارد شده بود متحمل هزینه و کشته‌های بسیاری شد. یکی از بازی های مورد علاقه در میان گیمرها نیز ، بازی جنگ ویتنام است که انواع مختلفی برای دستگاههای مختلف دارد. اگر می خواهید بهترین بازی های جنگ ویتنام برای کامپیوتر و کنسول را بشناسید با ما همراه باشید.

بهترین بازی های جنگ ویتنام برای کامپیوتر و کنسول کدامند؟

Radio Commander

در این بازی گزارش‌های وضعیت جنگ در قالب اظهارات رادیویی ارسال شده توسط سربازان در حال جنگ به شما داده می‌شود. تنها ابزار مورد استفاده شما رادیو و نقشه موقعیتی است که می‌توانید برچسب‌ها و یادداشت‌ها را در آن قرار دهید. فرمانده رادیو با الهام از بسیاری از داستان‌های واقعی درباره جنگ ویتنام، داستان جوان آمریکایی است که در یک جنگ وحشیانه گرفتار شده که نمی‌تواند در آن پیروز شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز

Air Conflicts: Vietnam

Air Conflicts: Vietnam از جمله بازی های جنگ ویتنام است که در آن شما باید به عنوان یک سرباز، خلبانان دشمن را کشته و باعث سقوط هواپیمای آن‌ها شوید تا بتوانید به مرحله بعد بروید.

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Operation Flashpoint به صورت یک بازی تیراندازی تاکتیکی طراحی شده است و به گونه‌ای واقع‌گرایانه جنگ پیاده نظام مدرن ویتنام را نشان می‌دهد. این بازی درواقع یک دنباله مستقل از بازی Operation Flashpoint: Cold War Crisis است.

ARMA 2

این بازی درواقع دنباله بازی قبلی یعنی ARMA: Armed Assault است که با عنوان ARMA 2: Operation Arrowhead در سال 2010 منتشر شد. این بازی شامل حالت‌های چندنفره و یک‌نفره است. ARMA 2 درواقع یک بازی تیراندازی تاکتیکی است که در درجه اول روی نبردهای پیاده نظام متمرکز است، اما عناصر مهم جنگی هوایی را نیز دارد. همچنین بازیکن می‌تواند با استفاده از نقشه، چندین گروه را فرماندهی کند.

این مطلب را هم ببینید
روش های رفع مشکل پرینت نگرفتن فایل PDF در ویندوز

Battlefield Vietnam

Battlefield Vietnam یکی از بازی های جنگ ویتنام به سبک تیرانداز اول شخص محسوب می‌شود که برای مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. بازی Battlefield Vietnam در طول جنگ ویتنام اتفاق می‌افتد و انواع زیادی از نقشه‌ها را بر اساس تنظیمات تاریخی به نمایش می‌گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *