مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی چند اپلیکیشن دخترانه برای گوشی

اپلیکیشن دخترانه برای گوشی

امروزه استفاده مردم از موبایل و تبلت بسیار زیاد شده است. این استفاده محدود به سن و سال و یا جنسیت خاصی نبوده و طیف گسترده ای از افراد را شامل می شود. در کنار این موضوع ، اپلیکیشن های متنوع بسیاری وجود دارد که گاها بصورت عمومی فعالیت کرده و برخی مخاطبان بخصوص خود را دارند. برا مثال اپلیکیشن هایی وجود دارند که صرفا برای خانم ها طراحی شده اند و بسیار جذاب می باشند. از این رو در این بخش می خواهیم چند اپلیکیشن دخترانه برای گوشی که بسیار پرطرفدار هستند را به شما معرفی کنیم.

چند اپلیکیشن دخترانه برای گوشی

Color Splash Effect

اگر شما عاشق سلفی گرفتن هستید و یا به‌طور کلی در طول روز عکس‌های زیادی از چیزهای مختلف می‌گیرید، این اپلیکیشن دخترانه برای شما مناسب است. با استفاده از Color Splash Effect، می‌توانید عکس‌های ادیت شده خود را با دوستانتان در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد یک رنگ خاص برای عکس خود انتخاب کنید و آن عکس را منحصربه‌فرد سازید؛ به این صورت که با لمس یک رنگ در تصویر، سایر رنگ‌های موجود در عکس ناپدید می‌شوند که تصویر زیبایی را به شما ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع خطای File Is Open in Another Program

VSCO

این احتمالاً بهترین برنامه عکاسی موبایل است. فیلترهای جذاب و مختلف و حدود 18 ابزار ویرایش دارد؛ در نتیجه همه چیز برای اینکه عکس‌های شما به شکلی که می‌خواهید به نظر برسند فراهم است. علاوه براین، VSCO دارای گالری عکس از دیگر ادیت‌کنندگان عکس نیز هست؛ جایی که هیچکس نمی‌تواند در مورد شما قضاوت کند و هیچ لایک، نظر یا چیزهایی مانند آن وجود ندارد.

Swell

نمی‌توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی بپوشید، چه چیزی بخورید یا چه چیزی را در اینستاگرام پست کنید؟ لازم نیست به تنهایی تصمیم بگیرید! فقط کافی است که عکس‌های آن‌ها را در Swell قرار دهید و هشتگی مانند مد، غذا و غیره را اضافه کنید. مردم بر روی عکس مورد علاقه خود در بین گزینه‌های شما رای می‌دهند و شما متوجه می‌شوید که کدام انتخاب محبوب‌تر است.

You

اپلیکیشن دخترانه You، یک برنامه برای شما و برای بهبود شخصیت و روحیه شما است. به گفته نویسندگان، زندگی سالم و شاد چیزی نیست که شما در کتاب‌ها بخوانید، بلکه چیزی است که شما با انجام مراحل کوچک و تغییر روزانه به آن می‌رسید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا عادات غذایی سالم‌تری داشته باشید، یاد بگیرید که چگونه یک طرز فکر مثبت داشته باشید و سازمان یافته باشید.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند ساده برای خنک نگه داشتن لپ تاپ

Colorfy

Colorfy یک برنامه رنگ‌آمیزی کتاب است. کتاب‌های رنگ‌آمیزی می‌توانند بسیار گران باشند؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید پول خود را برای آن‌ها خرج کنید، می‌توانید به جای آن این برنامه را دانلود کنید. با استفاده از Colorfy می‌توانید با رنگ‌آمیزی تصاویر یا ترسیم تصاویر مختلف در برنامه، اعصاب خود را آرام کرده و احساس بهتری داشته باشید.

Hairstyles step by step

اپلیکیشن دخترانه برای گوشی

یک اپلیکیشن فوق العاده جذاب برای دختر خانم های خوشگل که دوست دارند مدل موهای متنوع را امتحان کنند.  این مدل موها ساده، زیبا و بسیار راحت هستند. شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را خودتان درست کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، جدیدترین مدل‌های مد روز را می‌توانید یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *