اخبار تکنولوژی

هدفون بیسیم شیائومی می ایر 2S معرفی شد

هدفون بیسیم شیائومی می ایر 2S

شیائومی برندی مطرح است که در زمینه گوشی های هوشمند و طیف گسترده‌ای از سایر محصولات فعالیت می کند. دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد. هدفون بیسیم شیائومی می ایر 2S محصول جدیدی از این برند خوشنام است که با امکانات بیشتر و شارژدهی بالاتر معرفی شده است.

هدفون بیسیم شیائومی می ایر 2S

این محصول با هدف بهبود نسل قبلی به بازار عرضه شده و بر اساس مشخصات فنی آن می‌توان گفت که در این امر موفق شده است. این هدفون‌ها از درایور‌های صوتی بزرگ ۱۴.۲ میلی‌متری بهره می‌برند و از کدک LHDC پشتیبانی می‌کنند. این کدک جایگزینی متن‌باز برای کدک اختصاصی aptx-HD کمپانی کوالکام بوده که همزمان با انتشار اندروید ۱۰، در اختیار سازندگان گوشی هوشمند قرار گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هدفون های بیسیم شیائومی در سال 2021

دریافت سیگنال‌های صوتی مجزا توسط هر دو دو گوشی از جمله ویژگی های این هدفون می باشد. تا پیش از این و در نسل‌های قدیمی‌تر هدفون‌های بی سیم شیائومی، یک ایرباد نقش گیرنده اصلی سیگنال صوتی را ایفا و ایرباد دیگر با اتصال به ایرباد گیرنده، سیگنال را دریافت می‌کرد. این فرایند در می ایر 2S دگرگون شده و اکنون هر ایرباد به صورت مجزا به گوشی هوشمند متصل شده و در نتیجه مشکلانی نظیر تاخیر در دریافت صدا، به کلی از بین می‌رود. همچنین از این پس می‌توان هر ایرباد را به صورت جداگانه استفاده کرد و دیگر ملزم به استفاده از ایرباد گیرنده نیستید.

این هدفون مجهز به تکنولوژی حذف نویز نمی باشد ولی به جای آن به کمک میکروفون‌ها سعی دارد صدای اطراف را در حین تماس کاهش دهد. هدفون بی سیم شیائومی از فرامین لمسی برای پخش یا توقف موسیقی و همچنی کم و زیاد کردن بلندی صدا نیز پشتیبانی می‌کند. داخل هر ایرباد یک سنسور IR قرار دارد که در صورت خارج شدن از گوش، پخش موسیقی را متوقف می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی عینک هوشمند مفهومی شیائومی با نمایشگر micro LED

شیائومی قصد دارد از ۵ روز دیگر هدفون‌های بی سیم می ایر 2S خود را با قیمت ۵۶ دلار به بازار عرضه کند. در آخر گفتنی است این هدفون‌ها ابتدا در چین و سپس در بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *