بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های خنده داری برای کامپیوتر

بهترین بازی های خنده داری برای کامپیوتر

در این روزهای کرونایی ممکن است بسیاری از افراد در قرنطینه به سر برده و ترجیح دهند بیشتر زمان خود را در خانه بمانند تا خطر ابتلا به ویروس را کاهش دهند. در این روزهای کمی خنده و سرگرمی می‌تواند تأثیر بسزایی در گذران زمان و بالا بردن روحیه در محیط خانه و خانواده داشته باشد. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین بازی های خنده داری برای کامپیوتر را بشناسید.

بهترین بازی های خنده داری برای کامپیوتر را بشناسید

Saints Row: The Third

بازی سرشار از صحنه‌های کمدی است؛ از جلوه‌های تصویری کمدی گرفته تا مکالمات عجیب و خنده‌داری که در بازی شکل می‌گیرند. در عین حال بازی دارای صحنه‌های اکشن بسیاری است و خاصیت دنیای باز بودن آن نیز از دیگر جذابیت‌هایش به حساب می‌آید. در مجموع این عنوان را می‌توان مجموعه‌ای کامل از تمام آن چیزی دانست که برای سرگرم شدن و خندیدن لازم است.

در ابتدای بازی دو شخصیت بازی در کنار هم سوار بر اتومبیل در حال حرکت و خواندن آهنگ What I Got از Sublime هستند و در عین حال که با ایراد گرفتن از نحوه آهنگ خواندن و صدای یکدیگر و یا فراموشی متن آهنگ سر به سر هم می‌گذارند، صحنه‌هایی خنده‌دار را شکل داده‌اند که یکی از صحنه‌های به‌یادماندنی بازی است و احتمالاً موجب خنده شما نیز خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اتصال PS4 به لپ تاپ

South Park: The Stick of Truth

شما در این بازی در گذشته و تاریخچه نمایش تلویزیونی حضور پیدا خواهید کرد و شاهد بهترین شوخی‌ها و جوک‌هایی خواهید بود که تری پارکر (Trey Parker) و مت استون (Matt Stone) تاکنون بیان داشته‌اند.

South Park: The Stick of Truth در عین حال یک بازی نقش‌آفرینی جذاب نیز هست. شوخی‌های متعدد، زامبی‌های نازی آلمانی و صحنه‌های درگیری و مبارزه و مشت زنی، این عنوان را به یکی از بهترین بازی های کمدی تبدیل کرده است. این بازی از خیلی جوانب بهترین نیست، اما قطعاً لذتبخش و به‌یادماندنی خواهد بود.

Portal 2

بازی کاملاً شما و قدرت ذهن شما را به چالش خواهد کشید. از نظر گرافیکی کاملا قابل قبول و جذاب است. به همه این موارد ویژگی‌های طنز و کمدی بازی را هم اضافه کنید؛ نتیجه یکی از بهترین بازی های کمدی خواهد بود. در ابتدای Portal 2 شما با تعدادی چالش طعنه‌آمیز روبرو خواهید شد و سپس با آن روی سکه و معماهای اصلی و دشوار بازی روبرو خواهید شد.

صحنه‌های کمدی بازی زمانی به اوج خود خواهند رسید که شما در حین بازی با یک یار هوش مصنوعی همراه خواهید شد. حتی اگر حل کردن برخی از معماها روزها زمان بگیرد، اما باز هم صحنه‌های کمدی و طنزی که در مدت زمان حل کردن این چالش پیش خواهند آمد، شما را به ادامه دادن و بازی کردن راغب می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Undertale

Sam & Max Hit the Road

در این بازی سگ کارآگاه شما به همراه دوست صمیمی و همکار دیوانه خود خرگوش در آمریکا به منظور حل پرونده مربوط به پا گنده به ماجراجویی خواهند پرداخت. بازی سرشار از معماهای عجیب غریب و راه حل‌های عجیب‌تر بوده و قطعا حل معماها و مکالمات و صحنه‌هایی که در این حین مشاهده خواهید کرد باعث خنده و سرگرم شدن شما خواهد شد. تنها راهنمایی در مورد این بازی این است که به دنبال راه حل‌های منطقی در حل کردن معماهای آن نباشید و تا حد امکان از اتفاقات بازی لذت ببرید.

The Stanley Parable

این بازی قدرت استقلال و تصمیم‌گیری شما را به چالش خواهد کشید و شما را در دو راهی قرار خواهد داد. به راست خواهید رفت یا چپ؟ تفاوتی ندارد در هر دو حالت راوی کنایه و جملات طنز مخصوصی را آماده دارد. هر مسیری که بروید و هر تلاشی که می‌کنید با شکست مواجه خواهد شد و جالب اینجاست که تمام این شکست‌ها از جذابیت و سرگرم‌کننده بودن این بازی نکاسته است. The Stanley Parable بازی جذابی است که قطعا از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *