بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی گران ترین دوربین های عکاسی دنیا

گران ترین دوربین های عکاسی دنیا

امروزه با افزایش روز افزون تکنولوژی و تنوع مدل های مختلف، دوربین های عکاسی قیمت خیلی بالایی ندارند اما برای کسانی که می خواهند به صورت حرفه ای عکاسی را دنبال کنند دوربین ها می توانند ابزارهایی بسیار گران قیمت باشند. در این بخش قصد داریم گران ترین دوربین های عکاسی دنیا را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

گران ترین دوربین های عکاسی دنیا را بشناسید

Canon EOS 5D Mark III

جدیدترین محصول تولیدی این شرکت دوربین عکاسی مدل Canon EOS 5D Mark III است. لنز این دوربین 22.3 مگاپیکسل است و سرعت آن در عکاسی 6 فریم در ثانیه می‌باشد. قیمت این دوربین عکاسی 2800 دلار است.

Sony Alpha A99

شرکت سونی در همه زمینه‌های تولیدی لوازم الکترونیکی جزء پیشگام‌ترین شرکت‌های معروف و معتبر جهان است. این شرکت در تولید دوربین‌های عکاسی دیجیتال هم توانسته به موفقیت برسد و دوربین عکاسی تولید کند که در لیست گرانترین دوربین‌های عکاسی دنیا قرار می‌گیرد. دوربین Sony Alpha A99 دارای سنسور Exmor CMOS است و دقت آن در هر مگاپیکسل 24.3 است. قیمت این دوربین 2000 دلار است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش عکاسی در هوای بد

Nikon D4

کمپانی نیکون دومین قطب بزرگ تولید کننده دوربین‌های عکاسی در جهان است.  دوربین‌های تولید کننده این شرکت در لیست گرانترین دوربین‌ها قرار می‌گیرند.  دوربین عکاسی Nikon D4 دارای لنز 16.2 مگاپیکسلی D4 و سرعت آن در عکاسی 11 فریم در ثانیه است. این دوربین قابلیت فوکوس خودکار نقطه‌ای دارد. قیمت دوربین عکاسی Nikon D4 برابر با 6000 دلار می‌باشد.

Canon EOS 1D Mark III

یکی دیگر از دوربین‌های ساخت کمپانی کنون که در کنار دوربین‌های گران‌قیمت قرار میگیرد مدل Canon EOS 1D Mark III است. لنز این نوع دوربین 10.1 مگاپیکسل بوده عکاس‌های حرفه‌ای بیشتر از این مدل استفاده می‌کنند. قیمت این دوربین عکاسی 12000 دلار است.

Leica S2-P

شرکت آلمانی لایکا همانند شرکت پنتاکس از تولید کنندگان دوربین‌های بسیار گران و با کیفیت است و به دلیل اینکه افراد عادی توانایی خرید محصولات این شرکت‌ها را ندارند، طرفداران خاص و معدودی دارند. دوربین عکاسی Leica S2-P دارای لنز 37.5  مگاپیکسلی و ضد آب است. باتری آن طول عمری معادل 1000 شات دارد. قیمت این دوربین 30000 دلار می‌باشد‌

این مطلب را هم ببینید
معرفی کاربردهای فناوری در عکاسی تلفن همراه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *