بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های داستان محور در سال 2020

بهترین بازی های داستان محور در سال 2020

بازی های سال 2020 راوی قصه های خوبی بودند. اگر می خواهید بهترین بازی های داستان محور در سال 2020 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های داستان محور در سال 2020 را بشناسید

Spiritfarer

Spiritfarer یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ بود که متاسفانه به اندازه به آن توجه نشد. بازی قصه یک سفر دریایی جذاب را به تصویر می‌کشد که هر چه در مورد جزئیاتش برایتان بگویم، داستان Spiritfarer برایتان اسپویل خواهد شد. فقط در همین حد بدانید که Spiritfarer یک قصه‌گوی فوق‌العاده است و در طی ساعاتی که سوار بر کشتی هستید یا در اسکله‌های مختلف توقفی چند ساعتی دارید، بازی حتی برای یک لحظه هم از داستان‌پردازی و پرداخت به کاراکترهای جذابش دست نمی‌کشد و با توصیف هر چه زیباتر مقصودش شما را شگفت زده می‌کند.

Hades

بازی جدای از اینکه یک اثر انقلابی در ژانر روگ‌لایک است، در امر روایت قصه‌ نسبتا ساده‌اش نیز عملکردی به شدت موفقی دارد. قصه بازی در مورد فرزند ایزد سرزمین‌های زیرین یونان، یعنی هیدس است که از زندگی در خانه خود خسته شده و قصد سفر به کوه المپ و زندگی در کنار مابقی ایزدان را دارد. با این حال، بازی همین پلات ساده را از یک جایی به بعد کاملا به هم می‌ریزد و شما را به دنبال هدف متفاوتی می‌فرستد که به هیچ وجه برایش آماده نیستید. از طرفی نکته جالب بازی اینجاست که دیالوگ‌ کاراکترهایش تمامی ندارند. شما ممکن است در مسیر تمام کردن Hades صدها بار بمیرید، اما هر بار که به نقطه شروع خود برگردید کاراکترهای بازی با دیالوگ‌های تازه‌شان که هر یک جزئیات تازه‌ای از قصه را برایتان فاش می‌کنند رو به رو می‌شوید. این یک دستاورد بسیار جالب است و واقعا ارزش تحسین را دارد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و ios که هم اکنون می توانید تجربه کنید

The Last of Us Part 2

به قصه The Last of Us 2 نقدهای بسیاری وارد است و این موضوع را کسی کتمان نمی‌کند. اما کلیت قصه بازی که تکه‌های پازلش بر اساس موضوع انتقام کنار هم چیده شده، به قدری چیز عجیبی است که نمونه‌اش در مدیوم ویدیو گیم کمتر پیدا می‌شود. قصه بازی با آن همه جزئیات ریز و درشتی که دارد، بهترین کاری بوده که نیل دراکمن در کنار تیم اصلی ناتی داگ می‌توانسته انجام دهد. با این حال، طبیعی است که چنین داستان پرحاشیه‌ای، مخالف و موافق داشته باشد و به نظر من، همین که هنوز در مورد جزئیات قصه بازی صحبت می‌شود، یعنی ناتی داگ به چیزی که دنبالش بوده رسیده و تاثیری که می‌خواسته را روی جامعه گیمرها گذاشته.

این مطلب را هم ببینید
اطلاعاتی درباره ی بازی Last of us:part 2

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ۲۰۲۰ بود که خیلی‌ها را به خاطر مشکلات فنی زیادش ناامید کرد. اما هر چقدر هم که از Cyberpunk 2077 ایراد بگیرید، نمی‌توانید منکر این شوید که بازی یک قصه‌گوی فوق‌العاده است و در تک‌تک ثانیه‌هایش این کار را به درست‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد. مثل Witcher 3، بازی کلی ماموریت جانبی جذاب دارد که در اکثرشان آنقدر قصه‌های فوق‌العاده‌ای روایت می‌شوند که مثالش را در خط اصلی داستان بازی‌های بزرگ نمی‌بینید. چه برسد به داستان اصلی خود بازی که شاید تا سال‌ها نتوانیم تجربه‌ای مشابه‌اش را پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *