بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های ریسینگ برای کامپیوتر

بهترین بازی های مسابقه ای برای کامپیوتر

وقتی صحبت از بهترین بازی های مسابقه ای برای PC می‌شود معمولا به مجموعه‌ای از متنوع‌ترین بازی‌ها برخورد می‌کنیم. این ژانر از بازی های ویدیویی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. برای شناخت بهترین بازی های ریسینگ برای کامپیوتر این مطلب را از دست ندهید.

بهترین بازی های ریسینگ برای کامپیوتر را بشناسید

Dirt Rally 2.0

اگر به دنبال یک تجربه رانندگی معمولی هستید، مثلا فقط کمی سریعتر از حالت A به B بروید که در رفت و آمد روزانه خود قادر به انجام آن نیستید ، بجای آن Dirt 4 را امتحان کنید. در بازی Dirt Rally 2.0 ، کمک راننده به شما دستورالعمل‌ها، اعداد و مسیرها را با سرعت زیاد اعلام می‌کند و اگر نتوانید در جاده‌های پر پیچ و خم و ناهموار، اتومبیل را کنترل کنید، قبل از آنکه بفهمید به درخت برخورد خواهید کرد!

Need for Speed: Shift

یکی دیگر از بهترین بازی های ماشین سواری برای کامپیوتر، سیزدهمین قسمت از مجموعه Need for Speed با نام «جنون سرعت: تغییر» (Need for Speed: Shift) است که در سال 2009 زیر نظر استودیو Slightly Mad Studios منتشر شد. در این نسخه، 60 ماشین و 19 پیست اتومبیل‌رانی وجود داشت که بعضی از آن‌ها تحت لیسانس رسمی ساخته شده بودند و بقیه آن‌ها نیز ساختگی بودند. از ویژگی‌های خاص این نسخه، زاویه دید از داخل ماشین بود که بسیار واقع‌گرایانه شبیه‌سازی شده بود. تمرکز این بازی بیشتر بر روی مسابقات در پیست بود؛ به همین دلیل مسابقات خیابانی و غیرقانونی در آن حذف شده بودند. این نسخه نمرات بهتری را نسبت به 3 نسخه پیشین خود از سمت منتقدین دریافت کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ابرقهرمانی برای موبایل

Driver: San Francisco

با اینکه انواع ماشین‌های مختلف از دوره‌های زمانی متفاوت در بازی وجود دارد، اما استایل بازی به سبک دهه 70 میلادی است. ماشین‌های کلاسیک آمریکایی، صدای غرش موتور، صدای جیرجیر لاستیک و تپه‌های شیب‌دار و جاده‌های پر پیچ و خم سانفرانسیسکو در کنار بهترین موسیقی متن تاریخ بازی های ریسینگ، همه در کنار هم، بازی Driver: San Francisco را تشکیل می‌دهند.

Forza Horizon 4

با بازی Forza Horizon 4 فرمول مسابقات هیجانی با همراهی فستیوال موسیقی با ماشین های جدید، حالت‌های تازه و اعتیادآور تک‌نفره و چندنفره و همچنین فصل‌ها گسترش یافته است. یکی از بهترین ویژگی‌های نسخه چهارم آب و هوای متغیر است؛ چرا که این آب و هوا بر نحوه رانندگی شما تاثیر دارد. به عنوان مثال دریاچه‌ای که در فصل بهار، تابستان و پاییز در کنار آن به مسابقه می‌پردازید احتمال دارد در فصل زمستان به کلی منجمد شود؛ و بارانی که در فصل بهار می‌بارد نیز نیازمند شیوه‌های رانندگی متفاوت است. فصل‌های بازی هر هفته عوض می‌شوند؛ بنابراین نگران گرفتار بودن در یک فصل برای مدت طولانی نباشید.

این مطلب را هم ببینید
بازی های جدید شرکت راک استار

Split/Second

بازی Split/Second که به دست کمپانی Black Rock Studio ساخته شده است نیز از نامزدهای بهترین بازی های مسابقه ای و رانندگی کامپیوتری بوده و یکی از بهترین ایده‌های اجرایی را در رابطه با بازی های مسابقه ای در تاریخ این نوع بازی‌ها دارد. کل بازی حول محور یک برنامه تلویزیونی فرضی می‌چرخد که در آن مسابقه‌دهندگان (بازیکنان) برای شهرت و ثروت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. یک مکانیزم به نام PowerPlay در بازی وجود دارد که بازیکنان به وسیله آن به اغتشاش محیط اطراف خود می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *