بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین دوربین های عکاسی سونی

بهترین دوربین های عکاسی سونی

شاید مشهورتر از نام سونی SONY ، نام دیگری در عرصه شرکت های بین المللی تولید کننده تکنولوژی های نوین وجود نداشته باشد. تولید دوربین های عکاسی یکی از شاخه های تولیدی شرکت سونی می باشد که جزو چند شرکت برتر رقیب در سطح اول تولید و فروش دوربین عکاسی دیجیتال است. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین دوربین های عکاسی سونی بپردازیم.

بهترین دوربین های عکاسی سونی را بشناسید

Sony A7 III

مشخصات این دوربین به نسبت خوب است و توانایی برطرف کردن تمام نیازهای یک کاربر مدرن را دارد. این دوربین توانایی عکاسی با فرمت Raw را دارد و کیفیت سنسور 24 مگاپیکسلی آن برای پرینت عکس با ابعاد بزرگ نیز مناسب است. یکی از مشخصات خوب A7 III عملکرد ایزو خوب آن است. شما با استفاده از این دوربین توانایی گرفتن عکس‌های واضح با حداقل مقدار نویز دیجیتال حتی با مقادیر ایزو بالایی مثل 6400 را به لطف تکنولوژی کاهش نویز خلاقانه آن دارید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید رفلکتور

Sony Alpha a68

این دوربین قابلیت کاهش نویز خیلی خوبی دارد و حتی در صورت استفاده از مقادیر ایزو بالا مثل 3200 هم نویز خاصی مشاهده نمی‌کنید. این تصاویر حتی پس از چاپ نیز واضح به نظر می‌رسند. یکی دیگر از مزایای این دوربین راحتی کار با آن و رابط کاربری خوبی که دارد است اما مشخصه اصلی آن فوکوس قوی با توانایی ردیابی سوژه و همچنین بدنه‌ی نسبتا مناسب برای لنزهای تله فوتو است. عدم توانایی ضبط ویدیو 4K می‌تواند نقطه ضعف این دوربین باشد اما با توجه به قیمتی که دارد بهترین انتخاب شما همین مورد است.

Sony Alpha A99 II

عدم استفاده از فیلتر اپتیکال Low Pass کمک می‌کند این دوربین قادر باشد حتی کوچک‌ترین جزئیات را هم به خوبی ثبت کند. شما می‌توانید تصاویر JPEG بسیار خوبی با این دوربین بگیرید. برخی از کاربرها ممکن است احساس کنند رنگ‌های این دوربین خیلی اشباع هستند اما نمی‌توان این مورد را یک نقطه ضعف دانست زیرا در اکثر دوربین‌های مدرن به عنوان یک نقطه قوت عرضه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
دوربین Lumix DC-BGH1 پاناسونیک معرفی شد

Sony A6500

از لحاظ کیفیت تصویر، می‌توان A6500 را یکی از بهترین دوربین های سونی دانست. این دوربین سونی کنتراست و وضوح بسیار زیادی دارد و می‌توانید نویز تصویر را در تمام محدوده حساسیت سنسور کنترل کنید. در نتیجه تصاویر شما حتی در صورت استفاده از مقادیر ایزو بالا (تا 6400) هم کیفیت قابل قبولی دارند. با این حال توصیه می‌کنم از تنظیمات Low Noise Reduction استفاده کنید، زیرا تنظیمات Normal Noise Reduction تاثیر بدی روی کیفیت عکس‌هایی که با ایزو بالا می‌گیرید خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *