بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های سبک بقا

بهترین بازی های سبک بقا

«تلاش برای زندگی» را تاکنون بارها در عناوین مختلف دیده‌ایم اما چیزی که بازی بقا (Survival) را به سبکی اعتیادآور تبدیل کرده، توجه بیشتر آن به همین سه کلمه است. تاکنون بازی‌ های گوناگونی از سبک بقا برای پلتفرم های مختلف منتشر شده است. در این بخش قصد داریم بهترین بازی های سبک بقا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های سبک بقا را بشناسید

Call Of Duty Mobile

در این بازی همانند بازیهای آنلاین چند نفره مثل مدرن کامبت 5 با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت و ده ها ماموریت خاص را پشت سر می گذارید! همه شخصیت ها، سلاح ها و دیگر ویژگی های نسخه های قبل کال آو دیوتی به همراه چند ویژگی جدید در این بازی آورده شده است تا تجربه بهترین بازی چند نفره آنلاین را در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان بیاورد. چندین حالت مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … در بازی گنجانده شده که قادرید از میان ان ها یکی را انتخاب کنید. شخصیت ها و فضای بازی کال اف دیوتی موبایل دقیقا همان شخصیت ها و فضای بازی اصلی هستند که در پلت فرم های رایج آن وجود دارند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ریسینگ برای کامپیوتر

Pubg Mobile

بازی با موتور گرافیکی نسل آینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از آن طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاد اورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی، از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید.

در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است. همان طور که گفته شد بازی پابجی در واقع یکی از برترین بازی های کنسول های بازی است که برای سیستم عامل اندروید و ios نیز باز سازی شده و علاقه مندان می توانند این بازی را در گوشی های خود تجربه کنند. بازی از گرافیک بسیار بالا و خارق العاده ای برخوردار است و گشت و گذار در محیط بازی می تواند برای شما جذاب باشد.

Free Fire

شما در کنار ۳۹ کاربر دیگر با چتر در یک جزیره فرود می آیید. هدف هر کدام از شما دوام آوردن بیشتر و از میان برداشتن دیگران است. کسی که بتواند تا آخر در بازی دوام بیاورد و آخرین نفری باشد که در جزیره باقی میماند برنده بازی است. هر بازیکنی نقطه فرودش را به دلخواه میتواند انتخاب کند و بعد از فرود آمدن باید به دنبال سلاح و منابع مورد نیازش باشد. هر چقدر بازی ادامه پیدا کند جزیره کوچک و کوچکتر میشود و این یعنی شانس رویارو شدن کسانی که در جزیره فرود آمده اند نیز بیشتر خواهد شد. این امر باعث جذابیت بیشتر بازی فری فایر می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Lara Croft Go

Dawn of Zombies

در بازی Dawn of Zombies: Survival after the Last War دنیا نابود شده و عده ای محدود باقی مانده اند بیشتر مردم به خاطر جنگ های اتمی یا مرده اند یا به زامبی های وحشتناک و خونخوار تبدیل شده اند و هر که بر سر راهشان باشد از بین می برند. شما در نقش یک بازمانده شجاع هستید و در اول بازی باید پایگاه خود را بسازید به دنبال مواد غذایی باشید با دیگر بازماندها ارتباط برقرار کنید و رفته رفته با بدست آوردن آیتم ها مختلف به ساخت ساز های گوناگون از سلاح ها، شمشیر ها، تبر، ساختمان ها دفاعی و … مشغول شوید تا در این جهان آخرالزمانی زنده بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *