مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای کاهش دهنده حجم فیلم برای کامپیوتر

بهترین نرم افزارهای کاهش دهنده حجم فیلم

این روزها کاهش حجم فیلم و ویدیو یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که به دنبال ارسال این‌گونه فایل‌ها به دوستان‌شان، آپلود آن‌ها در وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری یا پست کردن‌شان در شبکه‌های اجتماعی هستند. برنامه های مختلفی در این زمینه ارائه شده است که در این بخش قصد داریم بهترین نرم افزارهای کاهش دهنده حجم فیلم برای کامپیوتر را معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای کاهش دهنده حجم فیلم برای کامپیوتر را بشناسید

Adobe Premiere Pro

یکی از بهترین نرم افزار ها نسبت به سایر برنامه هاست و در کنار کاهش حجم میتوانید ویدیو خود را ادیت کنید. این برنامه با اکثر فرمت‌ها سازگاری دارد و هیچگونه نقصی در این برنامه حس نمیشود.

Video Proc

VideoProc یکی دیگر از برنامه‌های قدرتمندی است که میتوان با آن ادیت کردن، کات کردن و بهترین فشرده سازی فیلم را در کیفیت ۴K تجربه کرد. استفاده از این برنامه فشرده سازی فیلم، بهترین راه حل برای ادیت کردن ویدیوهای با حجم بالا است و امکان اضافه کردن فیلتر‌های مختلف و حتی اضافه کردن زیرنویس به ویدیو را با این برنامه بی‌نظیر خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
ویژگیهای موس گیمینگ خوب چیست؟

در کنار این امکانات VideoProc به شما اجازه میدهد تا فشرده سازی فیلم شما در فرمت‌های مختلفی انجام شود. همچنین می‌توانید فیلم‌های فشرده شده توسط این برنامه را در تلویزیون‌های بزرگ و در دستگاه‌های پرتابل پخش کنید.

Any Video Converter

یکی دیگر از قوی ترین نرم افزارهای فشرده‌سازی فیلم برنامه AnyVideo Converter است که بزرگترین مزیت آن پوشش دادن تمامی فرمت‌های ویدویی است. این برنامه در نسخه‌های رایگان و پولی در دسترس و باید گفت که نسخه پولی این برنامه دارای امکانات بی نظیری است.

Pinnacle Studio 22

چیزی که باعث میشود این برنامه در میان قوی‌ترین نرم افزارهای کاهش حجم فیلم قرار بگیرد این است که Pinnacle Studio 22 با تمامی فیلم‌های ضبط شده با انواع دوربین‌ها سازگاری دارد و دیگر نگرانی بابت پشتیبانی فرمت‌های مختلف وجود ندارد. این برنامه چه برای افراد قدرتمند در زمینه ادیت فیلم و چه افراد تازه کار بسیار مناسب است در نتیجه دیگر نیازی به آموزش خاصی نخواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی انر از از لپ تاپ مجیک بوک در دو نسخه ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی

Handbrake

این برنامه برای کاربران تازه کار و حرفه‌ای گزینه مناسبی است و همچنین این برنامه به صورت رایگان در دسترس است.

Avidemux

این برنامه تنها برای ادیت و کاهش حجم فیلم نیست بلکه امکانات زیاد دیگری نیز در دسترس کاربر قرار میدهد. از دسته امکانات مهم این برنامه میتوان به امکان کار بر چند ویدیو به صورت هم زمان و فیلترهای قدرتمند این برنامه نام برد. این برنامه فیلم را بهترین فریم ریت ممکن به شما تحویل میدهد و انواع فرمت‌ها را نیز پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *