بازی و سرگرمی, ترفند های بازی

نکاتی برای تبدیل شدن به یک قاتل مرگبار در بازی Among Us

تبدیل شدن به یک قاتل مرگبار در بازی Among Us

اگر از طرفداران پروپاقرص بازی مافیا باشید، بازی Among Us موبایل برای شما طراحی شده است تا در شرایط امروز کرونایی در خانه مافیا بازی کنید! یکی از دلایلی که محبوبیت این بازی را افزایش داده است، استقبال خوب استریمرها و یوتیوبرها از آن است، به حدی که توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. برای تبدیل شدن به یک قاتل مرگبار در بازی Among Us نیاز است تا نکاتی را که در این بخش به شما عزیزان آموزش می دهیم بخاطر بسپارید.

تبدیل شدن به یک قاتل مرگبار در بازی Among Us

تظاهر کنید در حال انجام وظایف هستید

تنها خدمه واقعی می‌توانند وظایف را انجام دهند، پس سعی کنید هنگامی که بازیکنان دیگر نزدیک هستند جوری رفتار کنید که انگار دارید کارتان را انجام می‌دهید. برای این کار، نزدیک یکی از وظایف بایستید و همان جا منتظر بمانید. به تسک بار بالا و سمت چپ صفحه دقت کنید؛ بهتر است وقتی «کارتان را تمام کنید» که آن نوار کمی پر شده باشد تا بتوانید ثابت کنید که واقعا کارتان را انجام داده‌اید. بسیاری از بازیکنان در اوایل بازی مشغول انجام این کارها خواهند بود، پس فرصت‌های زیادی خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Harry Potter Puzzles and Spells

بازیکنانی که بی‌گناهیشان ثابت شده را زودتر بکشید

اگر ایمپاستر باشید و بازیکنان بخواهند بین شما و آن بازیکن رای دهند، قطعا به شما رای می‌دهند و بازی را می‌بازید. به عبارت دیگر، آن بازیکنانی که بی‌گناهیشان اثبات شده را باید هر چه زودتر بکشید.

وقتتان را با کشتن سایر اعضا تلف نکنید، چون در ادامه بیشتر مورد شک قرار می‌گیرید. اما بی‌کله هم عمل نکنید؛ اگر با یک خدمه باتجربه طرف باشید، شاید آن‌ها از دور مراقب یک بازیکن اثبات شده باشند و منتظر باشند شما خودتان را لو دهید. با خرابکاری کردن در کشتی، آن بازیکن را گیر بیاندازید.

همانند اعضای خدمه رفتار کنید

حرف بزنید، رای بدهید و تهمت بزنید، درست عین وقتی که جزو خدمه هستید. درباره مکانی که در آن قرار داشتید روراست باشید، و زیادی تهاجمی عمل نکنید. اگر بی‌دلیل یک بند بگویید که «آبی ایمپاستر است!» بازیکنان اتفاقا به شما مشکوک خواهد شد. حتی اگر بتوانید یک بازیکن بی‌گناه را بیرون بیاندازید، در ادامه توجهات به شما جلب خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
ویژگیهای موس گیمینگ خوب چیست؟

در جمع بکشید

وقتی حداقل چهار بازیکن در یک مکان ایستاده‌اند و یکی‌شان می‌میرد، تشخیص قاتل می‌تواند بسیار سخت باشد. شما به عنوان یک ایمپاستر باید از این فرصت استفاده کنید.

حواستان به دوربین‌ها باشد

ایمپاسترها غالبا فراموش می‌کنند که مپ‌های Skeld و Polus دوربین دارند. یک بی‌گناه که در حال نظارت دوربین‌هاست می‌تواند کارهای کثیفتان را ببیند، پس مراقب باشید. چندین دوربین در دیوارهای این دو مپ نصب شده‌اند و اگر یک نور قرمز چشمک‌زن دیدید، معنی‌اش این است که یکی شما را زیر نظر دارد. پس آن طرف‌ها کسی را نکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *