بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های شبیه ساز اتوبوس برای موبایل

بهترین بازی های شبیه ساز اتوبوس

با اینکه معمولا در بازی‌های ماشینی از ماشین‌های کوچک، سریع و اسپورت استفاده می‌شود، اما برخی از استودیوهای بازی به این نتیجه رسیده‌اند که راندن یک اتوبوس نیز می‌تواند به همان اندازه جذابیت داشته باشد. اگر می خواهید بهترین بازی های شبیه ساز اتوبوس برای موبایل را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های شبیه ساز اتوبوس برای موبایل را بشناسید

Bus Simulator: Original

این بازی به طرز جالبی با ارائه گرافیک بالا، حجم بسیار کمی دارد. این بازی اتوبوس سواری اندروید و iOS از گیم پلی بسیار خوبی بهره می‌برد و به لطف کنترل‌های کاربردی، کنترل کردن اتوبوس را بسیار برای شما آسان خواهد کرد. در بازی Bus Simulator: Original، اتوبوس‌های زیادی در اختیار شما قرار گرفته و جاده‌های زیادی نیز انتظارتان را خواهند کشید تا یک تجربه اتوبوس سواری خوب برایتان رقم بخورد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی ولفنشتاین 2

Bus Simulator 3D

این بازی یکی از واقع گرایانه‌ترین بازی های شبیه ساز اتوبوس است که گیم پلی خوب، کنترلر‌های ساده و آسان و یک محیط واقعی را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بازی که به شما اجازه می‌دهد اتوبوس خود را در مناطق مختلف با گرافیک سه بعدی برانید، بیش از 5 نوع مختلف اتوبوس برای انتخاب وجود دارد و امکان رانندگی در ترافیک شهری و همچنین محیط‌های جهان باز نیز فراهم شده است.

Heavy Bus Simulator

این بازی اتوبوس‌های زیادی را برای سواری کردن در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین شرایط جاده‌ای و آب و هوایی مختلفی را نیز شامل می‌شود. بازی Heavy Bus Simulator در پلی استور امتیاز قابل قبول 4.4 را دریافت کرده و گرافیک خوب آن حس سواری یک اتوبوس واقعی را به شما انتقال می‌دهد. گیم پلی بازی نیز بسیار اعتیاد‌آور بوده و کنترل‌های آن به راحتی اجازه کنترل اتوبوس را به شما می‌دهند.

این مطلب را هم ببینید
بازی های رایگان xbox live

School Bus Coach Driver

School Bus Coach Driver از بازی های شبیه ساز اتوبوس مسافربری برای کامپیوتر و موبایل بوده که هدف اصلی در آن سوار کردن بچه‌ها و رساندن سالم آن‌ها به مدرسه است. هنگام انجام عملیات رساندن دانش‌آموز‌ها، چالش‌ها و موانع زیادی در مقابل شما قرار می‌گیرند که برای بردن بازی و رساندن سالم دانش‌آموزان به مدرسه نیاز است که شما بتوانید از پس همه آن‌ها بربیایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *