بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های بوکس برای موبایل

بهترین بازی های بوکس برای موبایل

با پیشرفتی که بستر سخت افزاری اسمارت‌فون‌ها داشته است، انجام بازی‌های موبایلی به یکی از کاربردهای اصلی این محصولات تبدیل شده است. اگر از علاقمندان به بازی‌های سبک مبارزه‌ای و به ویژه ورزش بوکس هستید و تمایل دارید که یک بازی جذاب این چنینی را در گوشی هوشمندتان نصب کنید، با ما همراه باشید تا بهترین بازی های بوکس برای موبایل را بشناسید.

بهترین بازی های بوکس برای موبایل را بشناسید

Real Boxing – Fighting Game

این بازی پر از هیجان و ماجراجویی بوده و آدرنالین خونتان را بالا می‌برد. این بازی همچنین چندنفره بوده و به شما امکان می‌دهد با بازیکنانی از سراسر جهان بجنگید. پس اگر به بازی‌های بوکس علاقه‌مند هستید و به دنبال دانلود بازی های بوکس دونفره برای اندروید و iOS و نیز بازی های آنلاین بوکس می‌گردید، این عنوان گزینه مناسبی برایتان است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و ios که هم اکنون می توانید تجربه کنید

Boxing Star

اگر همیشه آرزو داشتید تا به یکی از ستاره های ورزش رزمی بوکس تبدیل شوید ، Boxing Star این امکان را برایتان فراهم کرده است. این بازی با جنگیدن در مقابل مبارزان آماتور در زیرزمین‌ها آغاز می‌شود و بعداً به مسابقات قهرمانی جهان می‌رسد. به عنوان یک بازیکن، تمرینات و پشتکار مناسب را در مرحله‌های ابتدایی کسب خواهید کرد و بدین ترتیب با بردن حریفان خود امتیاز کسب می‌کنید و به مسابقات جهانی می‌رسید. نکته جذاب بازی این است که با بالا رفتن تعداد پیروزی در نبردها، کسب درآمد خواهید کرد و می‌توانید یک مدیر شخصی نیز استخدام کنید.

Boxing – Road To Champion

این بازی به صورت حرفه‌ای و واقع‌گرایانه طراحی شده که کمک می‌کند تا بازیکنان از نقاط ضعف حریف‌ها درس گرفته و از این طریق استراتژی‌هایی بسازند که به آنها کمک کند تا پیشرفت بیشتری در بازی داشته باشند. در طول بازی، بازیکن با درجات مختلفی از دشواری آشنا می‌شود که این امر باعث می‌شود تا توانایی‌های فرد در بازی ارتقا یابد. Boxing – Road to Champion یک بازی خارق‌العاده و شگفت‌انگیز بوده که شامل گرافیک واقعی و کنترل کاربر‌پسند می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Bright Memory: Infinite

Head Boxing

این بازی آرکید بازیکنان را در مقابل اژدها قرار داده و همچنین ماجراجویی‌های جذابی را به همراه دارد. بازیکن برای پیروزی در بازی لازم است هر سطح را با کسب امتیاز مورد نظر پشت سر بگذارد. علاوه براین، 7 حالت مختلف بازی وجود دارد که هر یک شامل چالش جدیدی می‌شود و بازیکنان باید با زیرکی و مهارت از آن عبور کنند. این مراحل شامل مسابقات قهرمانی، حالت مرگ، حالت چندنفره و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *