مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020 برای کامپیوتر

بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020

یکی از راه‌هایی که می‌تواند از شما در برابر حملات هکرها اعم از فیشینگ (خالی کردن حساب بانکی)، سرقت اطلاعات و … محافظت کند، استفاده از آنتی ویروس‌ها است. برخی آنتی ویروس ها پولی بوده وبرخی دیگر بطور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند. در برخی مواقع آنتی ویروس های رایگان خود مخرب بوده و باعث سرقت اطلاعات کامپیوتر شما خواهند شد. در این بخش قصد داریم بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020 برای کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020 برای کامپیوتر را بشناسید

بیت دیفندر

این آنتی ویروس در نسخه‌های متفاوتی عرضه می‌شود که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های فراوانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. نسخه رایگان بیت دیفندر از یک طراحی مینیمال بهره می‌برد و با وجودی که امکان انجام تنظیمات خاصی را به کاربر نمی‌دهد، اما به طور خودکار و مداوم کامپیوتر شما را اسکن می‌کند و در صورتی که متوجه هر فایل مشکوکی شود، اسکن را دوباره و این بار به صورت دقیق‌تری اجرا می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
افزونه Link to Text Fragment برای مرورگر کروم منتشر شد

AVG

این آنتی ویروس نه تنها از شما در برابر ویروس‌ها و بدافزارها مراقبت می‌کند، بلکه در مسدود کردن لینک‌های مشکوک، دانلود فایل‌های آلوده و همچنین فایل‌های پیوستی که در ایمیل دریافت می‌کنید نیز به شما کمک می‌کند. به همین دلیل آنتی ویروس AVG مناسب کاربران خانگی و یا سالمند است که تمایلی برای صرف هزینه زیاد برای یک آنتی ویروس ندارند.

ZoneAlarm

آنتی ویروس زون آلارم همچنین یک سرویس بک‌آپ گیری ابری را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات خود را به صورت رمزنگاری شده در سرویس ابری این آنتی ویروس ذخیره کنید. اگر در حال حاضر از هیچ سرویس دیگری که از شما در برابر دزدی هویت و همچنین از دست دادن اطلاعات محافظت می‌کند استفاده نمی‌کنید، زون آلارم می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

این مطلب را هم ببینید
آیا حالت Hibernate (هایبرنت)برای کامپیوتر شما مضر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *