بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های فکری برای آیفون

بهترین بازی های فکری برای آیفون

تاکنون بازی های زیادی برای پلتفرم اپل ساخته شده‌اند. این بازی ها تنوع زیادی داشته و گیمرها می توانند متناسب با سلیقه و علایق خود ، بازی های مورد نظرشان را یافته و نصب کنند. در این میان بازی های فکری معمولا از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند. در این بخش قصد داریم بهترین بازی های فکری برای آیفون را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های فکری برای آیفون را بشناسید

Left vs Right

با ۴۹ بازی در شش دسته، Left vs Right به شما امکان می دهد تا دو طرف مغز خود را پرورش دهید. این بازی معمایی آیفون به صورت رایگان و با قابلیت اشتراک ماهانه و سالانه عرضه می شود. از جمله بازی هایی که در این مجموعه قرار دارند، می توان به بازی به خاطر سپردن سفارش مشتری، انتخاب سریعتر شکل عوض شده و.. اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی puzzle quest 3

Brain School

در بازی Brain School شما می توانید از پازل های گیج کننده، سوالات ریاضی چالش برانگیز، بازی های معمایی و.. استفاده کنید. در این بازی سطح های مختلفی وجود دارد که هر کدام بازی های متفاوتی دارند. هر سطح به شکل یک سال تحصیلی در مدرسه نمایش داده می شود و با انجام بازی ها و کسب امتیاز A+ و قبولی در امتحان نهایی می توانید به سطح یا سال بالاتر بروید.

Lumosity

آن چه که برنامه Lumosity را به چالش بزرگی تبدیل می کند، تمرینات روزانه ای است که به افزایش مهارت های جل مسئله، حافظه و.. می انجامد. رانندگی برای تست عکس العمل، پازل ها و بیش از ۴۰ بازی دیگر در این مجموعه قرار دارند. همچنین می توانید گزارش عملکرد و روند بهبود مهارت های خود را هم ببینید.

این مطلب را هم ببینید
احتمال پشتیبانی پلی استیشن 5 از بازی های نسلهای قبل

Tricky Test 2

Tricky Test 2 بازی است که نیاز به تفکر و زیرکی دارد. در معما های این بازی، پاسخ ها ممکن است تا حدودی مشخص باشند اما با سوالات فریبنده، به چالش کشیده می شوید. در ابتدای بازی ۵ شانس مجدد به شما داهد می شود. همچنین اگر شکست بخورید، باید بسته به سرعت خود، تعداد معینی از سطح شما گرفته می شود.

Prune

در بازی Prune با هرس درخت پیش می رود. در این سبک شما می توانید با آرامش با چالش ها ارتباط برقرار کنید. شما باید به شاخه های درخت کمک کنید که برای رشد از موانع مختلف عبور کرده و به نور برسد. در این بین شاخه هایی در جهت اشتباه رشد می کنند که باید اقدام به هرس آن ها کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *