ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فایل PDF به Excel بصورت آنلاین

تبدیل فایل PDF به Excel بصورت آنلاین

pdf یک فرمت محبوب برای نگهداری و انتقال اسناد متنی است. می‌توان خروجی فایل‌های مختلفی از جمله Word و Excel را بصورت pdf تهیه کرد اما سوال این است آیا امکان تبدیل فایل pdf به فایل نرم افزار اکسل وجود دارد؟ پاسخ مثبت می باشد. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در این بخش می خواهیم سرویس های تبدیل فایل PDF به Excel بصورت آنلاین را به شما عزیزان معرفی کنیم.

سرویس های تبدیل فایل PDF به Excel بصورت آنلاین

SmallPDF

رابط کاربری این سرویس بسیار ساده می باشد. به راحتی فایل خود را روی قسمت سبز رنگ سایت بکشید و یا با کلیک روی آیکن پوشه، فایل را از سیستم خود انتخاب کنید. همچنین قابلیت افزودن فایل از سرویس های ابری مانند Dropbox و گوگل درایو را هم خواهید داشت. پس از آپلود فایل منتظر بمانید تا فایل PDF به XLS تبدیل شده و سپس آن را دانلود کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای ترکیب فایلهای PDF باهم

ابزار PDF to Excel

در این ابزار با کلیک روی دکمه Choose File فایل خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید فایل های خود را از سرویس های میزبانی ابری مختلف انتخاب کنید. پس از انتخاب روی دکمه Convert کلیک کنید. این ابزار رایگان است اما در استفاده از آن باید توجه داشته باشید که محدودیت بارگذاری ۱ سند به طور همزمان و تا حداکثر حجم ۲۵ مگابایت در نظر گرفته شده است.

سایت Simply PDF

در این وبسایت پس از انتخاب و آپلود فایل های خود، با کلیک روی دکمه Show More Options می توانید تنظیمات بیشتری را ببینید. پس از انتخاب تنظیمات مورد نظر، با کلیک روی Convert، فایل های شما تبدیل فرمت می شوند.

سایت Convert PDF to Excel

این سرویس به صورت رایگان، بدون نیاز به ثبت نام و.. فرایند تبدیل را انجام می دهد. جهت اطمینان خاطر بیشتر شما از امنیت فایل های آپلود شده، طبق گفته سازنده حداکثر تا ۶ ساعت پس از آپلود فایل، به صورت خودکار از سرور حذف می شود.

این مطلب را هم ببینید
وضعیت اینترنت 5G در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *