بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های فکری برای موبایل

بهترین بازی های فکری برای موبایل

با گسترش تلفن های همراه هوشمند، بازی های زیادی برای این پلفترفم ارائه شدند. گاهی اوقات که سوار بر اتوبوسی به سمت مقصدتان هستید یا منتظر رسیدن نوبت ویزیت دکترتان نشسته‌اید، این بازی‌ها برای سرگرم کردن شما و گذراندن سریع‌تر زمان بسیار به کارتان می‌آیند. تنوع بازی های موبایلی بسیار زیاد بوده و هر فرد با هر سلیقه ای می تواند با آنها سرگرم شود. اگر می خواهید بهترین بازی های فکری برای موبایل را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های فکری برای موبایل را بشناسید

Brain Dots

Brain Dots یکی از بهترین بازی های فکری iOS و اندروید است که به طرز دیوانه‌واری محبوبیت دارد. در این بازی شما باید با ترسیم مسیر، دو توپ مجزا را به هم متصل کنید. من شخصاً عاشق انجام این بازی هستم و توصیه می‌کنم آن را تجربه کنید. Brain Dots بهترین بازی فکری بزرگسالان اندروید و آیفون است که به شما کمک می‌کند سلول‌های مغز خود را توسعه داده و در هنگام خواندن یا نوشتن به بهبود تمرکز خود کمک کنید. این با مراحل زیادی همراه است و با پیشرفت در مراحل، میزان دشواری نیز افزایش می‌یابد.

Lumosity

Lumosity یکی از بهترین بازی های فکری جهان در این فهرست است. با استفاده از Lumosity می‌توانید ذهن خود را تمرین داده و معماهایی که اثر متقابل بر یکدیگر دارند را حل کنید. این بازی به شما کمک می‌کند تا مهارت «حل مسئله» را در ذهن خود با انجام چالش‌های متنوع تقویت کنید. فقط با 10 دقیقه انجام این بازی در طول روز می‌توانید به نتایج شگفت‌انگیزی دست پیدا کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لوازم جانبی ایکس باکس در سال 2020

BrainHQ

BrainHQ یکی از فکری ترین بازی های اندروید و بهترین بازی آنلاین فکری است. این بازی توسط جمعی از متخصصان علوم اعصاب ساخته شده است. به ادعای سازندگان آن تمامی مراحل این بازی براساس نتایج علمی سال‌ها تحقیق و پژوهش پزشکان و عصب‌شناسان طراحی شده است. این بازی از کاربرها می‌خواهد تا مجموعه‌ای مساله‌ها را حل کنند و سختی مراحل آن براساس عملکرد کاربر تغییر می‌کند.

Brain Out

Brain Out یکی دیگر از مجموعه بازی های فکری اندروید و آیفون است که در هنگام بازی منطق و استدلال شما را بهبود می‌بخشد و چالش‌های مهیج و پیچیده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. برای حل این چالش‌ها، باید خارج از چارچوب فکر کرده و از منطق و استدلال استفاده کنید. این یک بازی سرگرم کننده و جالب است که به شما کمک می‌کند مغز خود را تقویت کنید.

Sudoku – The Clean One

همه ما سودوکو بازی کردیم یا حداقل آن را جایی در روزنامه‌ها و مجلات دیدیم. این عنوان یکی از بهترین بازی های فکری 2019 و 2020 است. سودوکو یک بازی فکری رایگان منطقی است که در آن شما باید ترکیبی از اعداد را برای پر کردن ستون‌ها، بخش‌ها و ردیف‌ها قرار دهید و از هر تعداد در یک محدوده خاص استفاده کنید. سودوکو یک بازی سرگرم کننده منطقی فکری است که به شما کمک می‌کند مهارت‌های ریاضی خود را ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *