بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های لینوکس

بهترین بازی های لینوکس

لینوکس یک سیستم عامل یا هسته است که به عنوان یک ایده در ذهن لینوس توروالد جوان و باهوش هنگامی که دانشجوی علوم کامپیوتر بود، جوانه زده است. کاربران زیادی در دنیا هستند که بنابر دلایل مختلفی ترجیح می دهند از این سیستم عامل استفاده کنند. لینوکس بسیار متفاوت از ویندوز است و افرادی که کاربر ویندوز هستند، قبل از تغییر به لینوکس، نگران این هستند که آیا همه بازی ‌ها در دسترسشان خواهد بود یا خیر؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید نگران نباشید؛ چرا که در این بخش می خواهیم بهترین بازی های لینوکس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های لینوکس را بشناسید

Alien Arena: Warriors Of Mars

این بازی تیراندازی رایگان بوده و  یک فضای علمی تخیلی را در دهه 1950 با گیم‌پلی مشابه سری Quake، سری Doom و Unreal Tournament ترکیب می‌کند. بازی Alien Arena عمدتاً روی اکشن چندنفره آنلاین تمرکز دارد، اگرچه شامل یک سری مسابقات تک نفره در برابر ربات‌ها نیز می‌شود. این بازی برای پخش به صورت آنلاین، از یک مرورگر داخلی بهره می‌برد و پر از صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز است.

Team Fortress 2

اگرچه این بازی در سال 2007 منتشر شد، اما هنوز هم دارای سبکی منحصربه‌فرد است که باعث می‌شود یکی از 10 بازی برتر لینوکس شناخته شود. علاوه براین، بازی Team Fortress 2 به طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود و دارای بسیاری از حالت‌های مختلف بازی است. این بازی همچنین به شما امکان می‌دهد شخصیت خود را با صدها اسلحه شخصی‌سازی کنید. گیم‌پلی بازی نیز اینگونه است که بازیکن می‌تواند به یکی از دو تیم RED یا BLU بپیوندد و یکی از 9 کلاس شخصیت را برای جنگ در حالت‌های بازی مانند Capture the flag و King of the hill انتخاب کند.

این مطلب را هم ببینید
رزولوشن مناسب برای بازی چیست؟

Battle for Wesnoth

استراتژی این بازی شامل تلاش برای نبرد در زمین مطلوب، در زمان مطلوب روز و در صورت امکان با نیروهایی است که در برابر دشمنان، قوی باشند. این بازی را می‌توانید به صورت تک نفره و یا مسابقات چندنفره انجام دهید. فلسفه طراحی اصلی بازی نیز بر اساس پذیرفتن ایده جدید، گیم‌پلی نه چندان پیچیده و هیجان است. بنابراین به یکی از بهترین بازی های لینوکس تبدیل شده و به صورت آنلاین و آفلاین قابل انجام است.

Super Tux Kart

این یک مسابقه سه‌بعدی با انواع شخصیت‌ها است و شامل داستان کلی، حالت نبرد و ویژگی‌های مختلفی است که می‌تواند هنگام بازی چالش ایجاد کند. کنترل بازی نیز بسیار آسان است و چرخی برای تنظیم شتاب و جهت‌گیری در سمت راست صفحه وجود دارد. گیم‌پلی بازی به طور کلی عالی و رقابتی است و در کنار گرافیک با کیفیت فوق‌العاده برای بازی در اختیار شما قرار دارند. این بازی مسابقه‌ای از حالت‌های تک نفره، چندنفره و آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های هکری ؛ به قلب کامپیوترها نفوذ کن

No More Room In Hell

یکی از جذاب‌ترین بازی های لینوکس که دارای سبکی ترسناک و تیراندازی است، بازی No More Room In Hell یا جهنم دیگر جا ندارد است. بازیکن در پایان دنیا قرار دارد و با زامبی‌ها محاصره شده است و شما نیز به عنوان بازیکن، نقش یکی از 8 بازمانده را بر عهده دارید. این بازی به شدت از مجموعه فیلم‌های Living Dead جورج رومرو الهام گرفته است. به طور خاص جمله «وقتی دیگر جایی در جهنم نماند، مردگان روی زمین قدم می‌زنند» از این فیلم برداشته شده است. همچنین برخی کاراکترهای بازی نیز بر اساس شخصیت‌های این فیلم ساخته شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *