مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های مبارزه ای برای کامپیوتر

بهترین بازی های مبارزه ای برای کامپیوتر

یک از محبوب ترین ژانرهای بازیهای رایانه ای خصوصا در میان گیمرهای مذکر ، بازیهای فایتینگ و جنگجویانه می باشند. در گذشته تنوع این بازی های برای پلتفرم pc کم بود اما امروزه شاهد مدل های مختلفی هستیم. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین بازی های مبارزه ای برای کامپیوتر را بشناسید.

بهترین بازی های مبارزه ای برای کامپیوتر

Street Fighter III: Third Strike

این بازی جذاب ، انقلابی در بازیهای رایانه ای بشمار می رود. کمپانی کپکام (Capcom) در نسخه بعدی این بازی از تکنیک‌های استفاده شده در Street Fighter II که به نوعی برای اولین بار در بازی های مبارزه ای شاهد آن‌ها بودیم (برای مثال تکنیک پرتاب و انیمیشن‌های جذاب استفاده شده در بازی) برای خلق نسخه جدید کمک گرفت.

Super Street Fighter II Turbo

Super Street Fighter II Turbo نقطه اوجی در میان آپدیت‌ها و نسخه‌های به روز رسانی شده از نسخه کلاسیک و اصلی بازی Street Fighter II است. این بازی با اضافه کردن تعدادی از انواع مختلف Combo و معرفی شخصیتی جدید با موهای آتشین به نام آکوما (Akuma)، توانست در میان طرفداران بازی های مبارزه ای بسیار محبوب شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس

Mortal Kombat II

یکی از بازیهای مبارزه ای که بسیار مورد انتقاد قرار گرفت چرا که خشونت آن بیشتر از حد معمول بود. البته به مرور زمان و در نهایت به دلیل سبک مبارزه ای بسیار جذاب خود توانست کم کم جای خود را در میان طرفداران سبک مبارزه ای پیدا کرده و خود را به یک نام محبوب در این سبک از بازی‌ها بدل کند. هرچند که بازی دارای صحنه‌های دلهره‌آور و خشن بسیار زیادی است که اوج این صحنه‌ها را می‌توان در زمان کشتن و زدن ضربه نهایی به حریف مشاهده کرد، اما مکانیک و سبک جذاب مبارزات کاملا تب انتقادات را در رابطه با خشونت بازی آرام کرد.

Marvel VS. Capcom 2: New Age of Heroes

در بازی های مبارزه ای به کرات شاهد عنوان‌هایی بوده‌ایم که شخصیت‌ها و کاراکتر‌هایی از دنیاهای دیگر و بازی‌های دیگر وارد آن‌ها شده‌اند. اما Marvel VS. Capcom 2: New Age of Heroes را می‌توان جاه‌طلبانه‌ترین نمونه از این نوع بازی‌ها دانست. در این بازی شخصیت‌های ابرقهرمان در داستان‌های مارول در مقابل شخصیت‌های بازی های مبارزه ای قرار داده شده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل پرینت نگرفتن در گوگل کروم

Samurai Shodown II

یک بازی جذاب و خلاقانه که در طول زمان تغییرات زیادی به خود دیده است.  با استفاده از این ویژگی‌های جدید بازیکنان می‌توانند استراتژی‌های مختلفی را برای مبارزه خود در نظر بگیرند تا با از بین بردن سلاح حریف حملات کشنده‌ای را روی آن‌ها انجام دهند. SNK بازی های مبارزه ای متعددی را به بازار عرضه کرده است؛ اما هیچکدام مانند Samurai Shodown II موفق نبوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *