ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع ارور ۰x80070570 در ویندوز

رفع ارور ۰x80070570

کاربران سیستم عامل ویندوز ممکن است گاها با خطاهای مختلفی روبرو شوند. یکی از آنها ارور ۰x80070570 می باشد. این خطا ممکن است مانع از کپی کردن و یا حذف کردن فایل های خاص شود. اگر می خواهید روش های رفع ارور ۰x80070570 در ویندوز را یاد بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

روش های رفع ارور ۰x80070570 در ویندوز

سیستم را ریستارت کنید

اولین و ساده ترین راه حلی که هنگام مواجه شدن با خطاهای رایانه ای پیشنهاد می شود ، راه اندازی مجدد آن است. با این کار برخی از مشکلات جزئی رفع خواهند شد.

تغییر دایرکتوری فایل

اگر در تلاش برای حذف برخی از فایل ها هستید که با ارور ۰x80070570 مواجه می شوید، یکی از روش های ساده برای رفع مشکل انتقال آنها به پوشه دیگر است. به سادگی روی فایل های مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Cut را بزنید. سپس به پوشه دیگری بروید و روی فضای خالی راست کلیک کرده و Paste را بزنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های تغییر صدا در اندروید

آپدیت ویندوز

از آنجایی که ممکن است ریشه مشکل در خود سیستم عامل وجود داشته باشد، از طریق مراجعه به قسمت Start Menu> Settings> Update & Security> Check for update اقدام به آپدیت کردن ویندوز خود به آخرین نسخه منتشر شده کنید.

استفاده از Startup Repair

در ویندوز ۱۰ به منوی استارت رفته و در حالی که دکمه Shift را نگه داشته اید، روی Restart کلیک کنید. پس از اینکه کامپیوتر شما مجدد راه اندازی شد، باید از صفحه Advanced Startup Options بوت شود. روی گزینه Troubleshoot کلیک کرده و Advanced options را انتخاب کنید.

حال روی Startup Repair کلیک کنید. در صورت نیاز رمز عبور را وارد کنید. اکنون فرآیند Startup Repair آغاز شده و سیستم سعی در تعمیر کامپیوتر شما می کند. پس از اتمام گزارشی را مشاهده خواهید کرد که روند موفقیت آمیز بوده یا خیر.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون های سونی WF-C500: جوانه های کوچک، صدای بزرگ

غیر فعال کردن آنتی ویروس

گاهی اوقات ، آنتی ویروس فعال بر روی سیستم ممکن است مانع از اجرای برخی دستورات شود. برای بررسی این موضوع اقدام به غیر فعال کردن آنتی ویروس خود به صورت موقت کرده و مشکل را بررسی کنید. ممکن است نیاز به استفاده از یک آنتی ویروس متفاوت داشته باشید.

استفاده از اتصال Ethernet و جدا کردن اتصالات USB

برای اتصال به مودم از یک کابل Ethernet استفاده کنید و مشکل را مجدد تست کنید. علاوه بر آن تمام دستگاه های USB متصل به کامپیوتر را نیز موقتا جدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *