بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020

بدون شک می‌توان پلی استیشن 4 را به عنوان پرطرفدار‌ترین کنسول بازی حال حاضر معرفی کرد. تاکنون بازی های جذاب زیادی برای این کنسول محبوب به بازار عرضه شده است. در این بخش می خواهیم بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020 را معرفی کنیم.

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020

Resident Evil 3

با موفقیت بی‌چون و چرای بازسازی رزیدنت اویل 2، دور از انتظار نبود که کپکام با ریمیک قسمت سوم برگردد. خوشبختانه این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ داد و با اینکه بازسازی رزیدنت اویل 3 دنباله خلفی برای قسمت دوم نبود اما نمی‌شود برچسب «بی‌کیفیت» روی بازی زد. اتفاقا رزیدنت اویل 3 برعکس چیزی که شاید فکر می‌کنید، یک‌ رزیدنت اویل اکشن خوب است و می‌توان از گیم‌پلی نسبتا کوتاه و گرافیک به شدت چشم نواز و واقع‌گرایانه آن لذت کافی را برد.

Granblue Fantasy Versus

همه ما می‌دانیم که Arc System Works مهارت بالایی در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای دارد و Granblue Fantasy Versus، یکی از چند مثالی است که به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند. Granblue Fantasy Versus یک بازی فایتینگ ژاپنی است که جلوه های بصری به شدت زیبایی دارد، طراحی کاراکترهایش معرکه است و در گیم‌پلی‌اش به هیچ وجه مشکل عدم توازن دیده نمی‌شود. جالب اینکه Granblue Fantasy Versus نسبت به دیگر فایتینگ‌ها، بازی نسبتا ساده‌تری است و یادگیری مکانیک‌های آن به هیچ‌وجه مشکل نیست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Boom Karts

Zombie Army 4: Dead War

بیایید با هم صادق باشیم، Zombie Army 4: Dead War قطعا جزو بهترین بازی های سال نیست اما واقعا تجربه آن به شدت جذاب است و پر از حس خوب. رشته‌های بازی گره سفتی به هم خورده‌اند و از نظر گیم‌پلی همه چیز سر جایش قرار دارد. Zombie Army 4: Dead War داستان به نسبت خوبی هم دارد که در فصل‌های مختلفی روایتش شکل می‌گیرد. جالب اینکه هر یک از این فصل‌ها، ستینگ و ظاهر بازی را نیز دست خوش تغییر می‌کنند و از خسته‌کننده شدن بازی جلوگیری.

DOOM Eternal

DOOM Eternal تمام ویژگی‌های خوب نسخه قبلی را برداشته، ده‌ها برابر بهتر کرده و با ایجاد تغییراتی در ساختار مراحل، به یک فرمول تازه رسیده که واقعا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. حتی اصلا بیراه نیست که بگوییم DOOM Eternal تا الان بهترین شوتر اول شخصی است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شده. پس اگر به دنبال یک شوتر اول شخص سریع و منحصر می‌گردید، قطعا نباید در خرید بازی شک کنید.

این مطلب را هم ببینید
احتمال پشتیبانی پلی استیشن 5 از بازی های نسلهای قبل

Dreams

Dreams اثری است که با استفاده از اَسِت‌های از پیش‌ آماده، به شما اجازه می‌دهد بازی‌های خودتان را به ساده‌ترین شکل ممکن خلق کنید. دستتان هم برای به ثمر رساندن هر ایده‌ای باز است و بازی آنقدر امکانات مختلف در اختیارتان قرار داده تا جای هیچ گلایه‌ای باقی نماند. در کنار این، دریمز هم بخش داستانی به شدت جذابی دارد، هم به شما اجازه تجربه بازی‌های ساخته شده توسط دیگران می‌دهد. بازی‌هایی که هر یک ایده‌های ناب خودشان را دارند و می‌توان از تجربه آن ساعت‌ها لذت برد.

The Last of Us: Part II

The Last of Us: Part II قطعا از هر نظر بهترین بازی سال ۲۰۲۰ تا این لحظه است. گرافیک فوق‌العاده، انیمیشن‌های واقع‌گرایانه، موسیقی‌های به شدت منحصر به فرد و گیم‌پلی‌ای جذاب و به یاد ماندنی، همگی از ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند از The Last of Us: Part II نه تنها به عنوان یکی از مهترین بازی‌های سال، بلکه نسل یاد کنیم. جدای از همه این‌ها، داستان بازی یک سورپرایز خشن و دردناک است و روایت فوق‌العاده‌اش را عملا در هیچ بازی دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *