بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های چند نفره در اندروید

بهترین بازی های چند نفره در اندروید

دنیای بازی های روزبروز در حال گسترش می باشد. این روزها بازی‌های رقابتی و چندنفره بخش مهمی از صنعت بازی‌های ویدیویی را در بر می‌گیرند و مشاهده می‌کنیم که سازنده‌های مختلف سعی می‌کنند در این زمینه از یکدیگر پیشی بگیرند. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین بازی های چند نفره در اندروید را بشناسید.

بهترین بازی های چند نفره در اندروید را بشناسید

AdventureQuest 3D

AdventureQuest 3D که یکی از بازی های پرطرفدار و به روز چند نفره در سبک اکشن است، قابلیت های منحصر به فردی را به بازیکنان می دهد تا بتوانند در طول مسیر تجربه و لذت قابل توجهی را کسب کنند. در این بازی شما به عنوان شخصیت و کاراکتر اصلی می توانید با سایر بازیکنان دیگر چت و یا گفتگو کنید. از جمله ویژگی های کاربردی این بازی می توان به گرافیک بالا، تنوع شخصیت ها، ارائه در نسخه موبایل و ویندوز و… اشاره نمود.

آسفالت اکستریم Asphalt Xtreme

اگر از علاقه مندان به بازی های مسابقه ای و ماشینی هستید، آسفالت اکستریم Asphalt Xtreme یکی از بهترین بازی های این دسته بوده که توسط کمپانی گیم لایف عرضه شده است. در این بازی شما با تنوعی بیش از 60 ماشین رو به رو هستید که می توانید در مسیر های آفرودی با سایر دوستان و کاربران دیگر به رقابت بپردازید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد در بازی آسفالت اکستریم Asphalt Xtreme ارائه شخصی سازی برای خودروهای شما است تا بتوانید تجربه و لذت بیشتری را در حین بازی به دست آورید.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم در خرید کنسول بازی

Critical Ops

از جمله بازی های اول شخص که امکان ارائه شخصیت ها به صورت چند نفره وجود دارد، بازی کرتیکال اوپس است. در این بازی شما می توانید به عنوان یک تروریست و یا ضد تروریست در بازی حضور پیدا کنید و به مقابله با تروریست ها و ضد تروریست ها بپردازید. از ویژگی های جالب و خیره کننده ای که در این بازی وجود دارد، می توان به تعدد سلاح ها، نقش بستن استیکر های جذاب به سلاح ها، گیم پلی جذاب و حرفه ای و… اشاره نمود.

The Elder Scrolls : Legend

بازی The Elder Scrolls : Legend از دیگر بازی های چند نفره آنلاین است که به صورت کارتی ارائه شده است و می تواند ویژگی های بسیار مناسب و ایده آلی را برای شما رقم بزند. در طی این بازی شما می توانید با دوستان و یا سایر کاربران دیگر بازی کنید. توجه داشته باشید که کارت ها در این بازی از ارزش های متنوع ای برخوردار هستند که با استفاده از آن ها می توانید قدرت خودتان را به رخ بکشید.

این مطلب را هم ببینید
اطلاعات کامل در مورد بازی Watch dogs : legion

کلش اف کلنز

نمی شود علاقه مند به بازی های آنلاین بود و تا به امروز اسمی از بازی محبوب کلش اف کلنز نشنیده باشید! بازی کلش اف کلنز یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های حال حاضر در زمینه استراتژیک است که با ساخت امپراطوری و همچنین جنگ با سایر رقبا می تواند بهترین تجربه را برای شما به دست آورد. در این بازی شما می توانید قلمروی خود را بسازید و با افزایش سرباز و سلاح به جنگ با سایر قبایل دیگر بپردازید. از جمله ویژگی های این بازی خرید جم و سایر موارد دیگر است که می تواند در بهبود شرایط به شما کمک قابل توجه ای کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *