بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری سال 2020

بهترین بازی های کامپیوتری سال 2020

سال به سال کیفیت بازی‌های کامپیوتری پیشرفت می‌کنند و طبعا کامپیوترها برای اجرای بازی‌ها به کارت گرافیک بهتر و رم بیشتری نیاز دارند. با آغاز سال 2020 نیز شاهد بازی های متنوع زیادی بودیم. در این بخش از مقالات قصد داریم تا بهترین بازی های کامپیوتری سال 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های کامپیوتری سال 2020 را بشناسید

بازی Cyberpunk 2077

شاید بتوان گفت که لقب بزرگترین بازی سال 2020 را می‌توان به بازی Cyberpunk داد، این بازی در سبک اول شخص شوتر و RPG ساخته شده است، لازم به ذکر است که در این بازی نیز کیانو ریوز بازی کرده است. سازنده‌ی این بازی CD Projekt است، CD Projekt سازنده‌ی بازی محبوب Witcher 3 می‌باشد، در ابتدای بازی شما شخصیت خود را انتخاب می‌کنید و می‌توانید آن را شخصی سازی کنید، نکته‌ی فابل توجه این بازی این است که تمام تصمیماتی که در این بازی می‌گیرید، در داستان بازی تاثیر گزار خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Surgeon Simulator 2

Dark Souls

این بازی به عنوان چهارمین قسمت از مجموعه Dark Souls تجربه یک مبارزه بی‌نظیر را در دنیای پرجزئیات و بسیار هنری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و سبک مبارزه در آن بسیار خاص است و اگر علاقه‌مند به دنیای ارواح و مبارزه‌های مرموز و سرگرم کننده هستید این بازی را از دست ندهید.

بازی Resident Evil 3 remake

سال گذشته نسخه‌ی ریمستر این بازی یعنی Resident Evil 2 منتشر شد و توانست عنوان بهترین بازی سال 2019 متاکریتیک به انتخاب کاربران را از آن خود کند، این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی، یک نسخه بازسازی از بازی گذشته‌ی خود است، این بازی گرافیک فوق فوق‌العاده‌ای دارد، این بازی قرار است که برای کامپیوتر، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شود، داستان بازی در شهر راکون سیتی در جریان است و شما نقش جیل ولنتاین را دارید. این بازی شامل بخش تک نفره و چندنفره می‌باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Raft

Death Stranding

از بازی‌هایی که به احتمال زیاد در این سال منتشر می‌شود، بازی Death stranding است، این بازی توسط کارگردان محبوب و مشهور ژاپنی Hideo Kojima ساخته شده است، شما در این بازی نقش یک حمال و باربر را دارید که باید محموله‌ها را جابه جا کنید، به مرور زمان شما باید مسیر ها را باز سازی کنید و از لوازم پیشرفته برای انتقال راحت تر محموله‌ها استفاده کنید. در این بازی بازیگران مطرحی چون Norman Reedus، Mads Mikkelsen و Léa Seydoux بازی کرده‌اند.

fifa 20

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) که در تمامی کنسول‌ها نیز بسیار پرطرفدار است بدون شک بازی fifa 20 است، این بازی محصول سال 2020 و جدیدترین نسخه از سری بازی‌های FIFA است و توسط کمپانی الکترونیک آرتز ساخته شده است و مثل گذشته روبه پیشرفت بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *