مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی در موبایل

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

گوشی های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و در این بین تنوع اپلیکیشن ها یا برنامه هایی که برای آن‌ها منتشر شده هم بیش از پیش گردیده است. در واقع می توان گفت که برای هر کاری ، اپلیکیشن خاص آن وجود دارد. از آنجایی که پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا پیامدهایی مثل کم تحرکی و چاقی را برای انسان های امروزی به همراه داشته باشد ، می توانید با استفاده از بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی در موبایل اقدام به کاهش وزن کنید.

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

Lose It

این برنامه رایگان ، کاربران فعال بسیاری دارد و به عنوان اپلیکیشن لاغری شکم نیز شناخته می‌شود. تمرکز اصلی برنامه Lose It! بر «کنترل وزن» و «شمارش کالری» است. این برنامه با توجه به وزن، سن و اهداف سلامتی شما، برنامه کاهش وزن مختص به شما را طراحی کرده و میزان کالری مورد نیاز روزانه‌تان را نیز تعیین می‌کند. زمانی که برنامه غذایی‌تان را از  Lose It! تحویل گرفتید، به راحتی می‌توانید نام غذاهای خود را در این برنامه وارد کرده و میزان کالری آن را دریافت کنید. اپلیکیشن  Lose It! دارای یک پایگاه داده‌های گسترده است که کالری بیش از 30 میلیون غذا را به شما ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین شغل های حوزه فناوری شبکه‌های کامپیوتری

MyFitnessPal

این برنامه با شمارش میزان کالری مصرفی، به کاهش وزن شما کمک می‌کند. MyFitnessPal میزان کالری مورد نیاز روزانه‌تان را حساب کرده و به شما امکان می‌دهد میزان کالری غذاهای خود را از بانک داده‌های آن که شامل بیش از 11 میلیون غذای مختلف است، محاسبه کنید. این برنامه همچنین چندین گزارش مختلف از جمله نمودار دایره‌ای را به شما ارائه می‌دهد که در این نمودارها میزان کلی کالری، چربی و کربوهیدرات مصرفی‌تان را برای شما به نمایش می‌گذارد.

Fitbit

این برنامه با ارائه برنامه‌های غذایی مختلف، حرکات ورزشی روزانه و کنترل کیفیت خواب به شما کمک می‌کند تا به اندام ایده‌آل خود برسید و وزن کم کنید. Fitbit یک اپلیکیشن ورزشی برای لاغری محسوب می‌شود که تنها به ارائه برنامه غذایی اکتفا نمی‌کند و در کنار آن بر انجام ورزش نیز تاکید دارد. شما در این برنامه می‌توانید برای خود اهداف لاغری تعیین کرده و با Fitbit اهداف خود را دنبال کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل پرینت در اکسل

FatSecret

با استفاده از این برنامه می‌توانید میزان کالری مصرفی خود را محاسبه کرده، وزن خود را نظارت و کنترل کنید و در قسمت چت مجازی با سایر کاربران در ارتباط باشید. علاوه بر ارتباط با کاربران، می‌توانید با افرادی که اهداف لاغری و کاهش وزن مشابه شما را دارند، گروه‌های مختلف ایجاد کنید. ارتباط با سایر کاربران به شما انگیزه و روحیه می‌بخشد و فرآیند کاهش وزن را ساده می‌سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *