بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021

بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021

دوستان صمیمی دوست دارند که با یکدیگر بازی های آنلاین را تجربه کنند، ولی متاسفانه این قابلیت در گذشته برای آن ها وجود نداشت زیرا آن ها باید می توانستند کنسول هایی شبیه به یکدیگر تهیه کنند. ولی به دلیل داشتن سلایق مختلف بدون شک این غیر ممکن بود. امروزه با قابلیت کراس پلی این محدودیت برداشته شده که در این مقاله می خواهیم راجع به بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021 آشنا شویم.

آیا قابلیت کراس پلی در تمام بازی ها وجود دارد؟

مسئله مهمی که اغلب گیمرها در دام آن می افتند، این است که بازی را برای گیم انتخاب می کنند و سپس می بینند که نمی توانند به صورت گروهی و آنلاین آن را بازی کنند و تصور می کنند که کراس پلی قابلیت بیهوده ای بیش نیست. ولی اینطور نمی باشد. بهتر بدانید که این قابلیت خوش بختانه در تمام کنسول های بازی ایکس باکس، پلی استیشن، کامپیوتر و نینتندو وجود دارد و در اصل محدودیت در میان بازی ها است که هنوز خیلی از گیمرها آن را نمی دانند. در واقع زمانی که یک شرکت به ارائه نسخه جدید بازی خود می پردازد، می تواند این قابلیت را در بازی های خود قرار دهد. به این صورت شرکت های بزرگی این لطف را در حق گیمرها کرده اند ولی باز هم شرکت هایی هستند که بازی های آن ها فاقد کراس پلی است.

به این صورت بازی هایی وجود دارند که توسط شرکت های بزرگ طراحی شده اند و می توانید آن ها را انتخاب کرده و یک روز هیجان انگیز را در بازی های آنلاین با دوستان خود تجربه کنید. قابلیت کراس پلی یکی از آرزوهای گیمرها بود که خوشبختانه به تحقق پیوست و آن ها را به خواسته خود رساند. اکنون نیز گیمرها می توانند با آشنایی با انواع بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021 یک گیم شگفت انگیز و تکرارنشدنی را تجربه کنند. پس برای آشنایی با انواع این بازی ها بهتر که ما رادر این مقاله دنبال کنید. انتخاب یک بازی عالی به معنای ساختن یک تجربه بی نظیر است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تمیز کردن دسته کنسول پلی استیشن

معرفی انواع بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021

قابلیت کراس پلی در پلتفرم های شرکت های گوناگونی قرار داده شده، که همه آن بازی ها محبوب و چشم گیر هستند. در ادامه خواهید دید که این بازی ها از چنان شهرتی برخوردار هستند که خودتان هم آن ها را می شناسید. پس برای آشنایی با این بازی ها با ما همراه باشید. بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021 به شرح زیر است:

بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021

Call of duty: Warzone

مگر کسی را می شناسیم که از جذابیت و محبوبیت این بازی آگاه نباشد؟! یکی از بهترین بازی هایی که از قابلیت کراس پلی درتمام کنسول ها برخوردار است، بی شک بازی کال آف دیوتی است که در نسخه وارزونه توانسته به شهرت جهانی برسد.اگر به دنبال این هستید که خاطره انگیزترین بازی را با دوستانتان تجربه کنید، بهتر بدانید که جذاب تر از این بازی پیدا نخواهید کرد. در این بازی با یک نقش آفرینی تیراندازی جذاب می توانید داستان واقع گرایانه ای را تجربه کنید.

Death by Day light

این بازی به دلیل گرافیک عالی و داستان جذای که دارد، در ابتدا به طرز باورنکردنی مورد محبوبیت همه گیمرها قرار گرفت. این بازی با یک ژانر ترسناک و مهیج، توانسته بازیکنان زیادی را تحت تاثیر خود قرار دهد، به نوعی که کسی نتواند از آن دست بکشد. این بازی به دلیل دستاوردهای نوین و جذای که دارد، باید حتما توسط گیمرهای واقعی و حرفه ای انجام شود. به این صورت بهتر که آن را امحان کنید.

No mans sky

شاید با آمدن نام این بازی، نو من اسکایی که در سال 2016 منتشر شد در ذهنتان روشن شود. ولی بهتر بدانید که این سبک جدیدی از این گیم است که باعث شده به کل آن بازی را فراموش کنید. در بخش آنلاین این بازی موفقیت زیادی وجود داشته، به همین دلیل طرفداران زیادی را به دست آورده است. این بازی یکی از عناوین منحصر به فرد به حساب می آید که بدون شک می توان آن را در دسته بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021 قرار داد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Team Fortress 2

Fortnite

یکی دیگر از جذاب ترین بازی هایی که ازقابلیت کراس پلی برخوردار است، بازی فورت نایت است که برای استفاده از قابلیت آنلاین آن باید یک اکانت اپیک گیمز بسازید و سپس با متصل کردن دوستانتان به آن اکانت بازی هیجان انگیزی را تجربه کنید. این بازی قطعا شما با وجد خواهد آورد. بهتر برای یکبار هم که شده آن را تجربه کنید. بیش از 350 میلیون نفر از کاربران به سمت انجام بازی آنلاین در این نسخه رفته اند.

بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021

Genshin impact

یکی از تفاوت های این بازی از لحاظ قابلیت کراس پلی دارد، این که تنها بین کنسول های پلی استیشن، کامپیوتر و حتی تلفن های هوشمند قابل اجرا به صورت آنلاین با دوستان است. به این ترتیب حتی اگر دوست شما کنسول بازی نداشته باشد، می تواند از طریق تلفن هوشمندش به شما متصل شود. این بازی از زمان ارائه به طرز باورنکردنی بیش از 400 میلیون دلار به فروش رسید و مورد محبوبیت عده زیادی قرار گرفت.

Among Us

یکی دیگر از بهترین بازی ها با قابلیت کراس پلی در سال 2021 بازی امانگ آس است که این قابلیت را برای بازی های نینتندو سوئیچ و کامپیوتر و تلفن های هوشمند قرار داده است. به این صورت پشتیبانی خوبی را برای کاربران ایجاد کرده است. این بازی با رها کردن گروهی از دوستان در یک کشتی فضایی، و با کشتن عده ای به دست گروهی دیگر به صورت مخفیانه آغاز می شود که بسیار هیجان انگیز و رمز آلود است. تنها با داشتن سیستم های مناسب و ساده می توانید با دوستان خود این بازی را تجربه کنید.

نتیجه گیری

تجربه بازی آنلاین با دوستان یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که اکثر گیمرها دوست دارند آن را تجربه کنند. پس با آشنایی با انواع بهترین بازی هایی که از قابلیت کراس پی برخوردار هستند و در سال 2021 برتر شناخته شده اند، یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *