اخبار بازی, بازی و سرگرمی

معرفی بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3

بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3

بی شک یکی از جذاب ترین کنسول های بازی که نسل قبل عاشق آن شده بودند و هنوز هم از آن پشتیبانی می کنند، کنسول پلی استیشن 3 می باشد. این کنسول بازی در آن زمان با در دسترس مخاطبین قرار گرفتن، بازی های برتری را در اختیار گیمرها قرار داد. البته اینکه در آن زمان شاهد یکسری بازی های بدون مفهوم و بدون مخاطب نیز بودیم قابل انکار نیست. در این مقاله می خواهیم راجع به بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3 صحبت کنیم.

بازی های نقش آفرین در پلی استیشن 3

در ان نسل از کنسول بازی پلی استیشن 3 انواع بازی های زیادی توسط کمپانی های گوناگون طراحی و با نقش آفرینی های بد و خوب وارد بازار گیم شد. در ان زمان در همان میزان که بازی هایی توانستند گیمرها را به وجد آورند، بازی هایی نیز بودند که در همان ساعات اولیه بازیکن را خسته و کلافه می کردند. به نوعی که آن بازی به کل کنار رفته می شد. به این صورت هیچ گاه بازی های خسته کننده در نزد مخاطبین جایی ندارد.

همواره بازیکنان به دنبال گیم هایی هستند که بتواند آن ها را به عمق بازی فرو ببرد، هیجان آن ها را به وجد آورد و به نوعی آن ها را مجذوب بازی کند. اگر یک گیمر واقعی باشید، محال است که تصوری غیر از این در ذهنتان وجود داشته باشد. گیمرها معمولا به دنبال بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3 هستند.

پس اگر یک گیم نتواند تا حد بالا بردن تپش قلب گیمرها تاثیرگذار باشد، آن بازی به هیچ دردی نمی خورد و همان بهتر که اصلا به آن دست هم نزد. اغلب بازیکنان بدون آنکه اطلاعی از یک بازی و سرگذشت آن داشته باشند، آن را تهیه کرده و سپس پشیمان می شوند. پس لازم است تا قبل از آنکه به دنبال تهیه یک بازی برای پلی استیشن 3 خود بروید، ابتدا راجع به بهترین و بدترین بازی های پلی استیشن 3 اطلاعات لازم را به دست آورید و سپس دست به تهیه بازی مورد علاقه تان بزنید. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید یک تجربه تکرار نشدنی را در بازی به دست آورید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی The Walking Zombie 2

بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3

برای آنکه بتوانیم با انواع این بازی ها آشنا شویم، باید بدانیم که اصلا این بازی از چه نوع نقش آفرینی برخوردار است. البته لازم بدانید که منظور از بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3 بازی هایی است که توسط کاربران نظرسنجی شده و از نظر بسیاری از آن ها بازی هایی که رای بیشتری داشته اند جمع آوری شده است. این بازی های به ترتیب به شرح زیر است:

بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3

بهترین بازی های نقش آفرین در پلی استیشن 3

از نظر کاربران بهترین بازی های پلی استیشن 3 به صورت زیر می باشد:

  Deus Ex: Human Revolution

یکی از بهترین نقش آفرینی ها قطعا بازی شگفت انگیز و همواره جذاب Human Revolution است که راجع به آینده انسان و همزیستی با افراد سایبورگ است. از آنجایی که این بازی به واقعیت شباهت بسیار دارد، گیمرهای زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این بازی حول محور مردی به نام آدام جنسن است که افرادی به شرکت او حمله می کنند و این بازی به این صورت ادامه پیدا می کند.

Heavy rain

گیمرها حتما بارها نام این بازی شگفت انگیز را شنیده اید. به گونه ای در میان بهترین بازی های پلی استیشن 3 نمی توان نام این گیم تکرارنشدنی را نیاورد. در این بازی در نقش آفرینی به نام دیوید کیج معروف ، داستان هایی پیچیده، تاثیرگذار، فراموش نشدنی و جذاب ساخته می شود که بهتر آن را تجربه کنید.

God of war 3

نمی دانم این بازی حیرت انگیز را چگونه تعریف کنم. بازی گاد آف وار، نمونه خارق العاده ای از نسل بازی است که همچنان طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. این بازی در نقش آفرینی به نام کریتوس برای از بین بردن دشمن به اوج می برد و می جنگد. بهتر برای یکبار هم که شده این بازی هیجان انگیز و وصف نشدنی را تجربه کنید.

بدترین بازی های نقش آفرینی در پلی استیشن 3

در ابتدای معرفی بدترین بازی های پلی استیشن 3 بهتر بگویم که این بازی ها از نظر تعداد زیادی از کاربران امتیاز پایینی را دریافت کرده است و ممکن که باز هم از نظر شما این بازی زیبا به نظر برسد. این معرفی به شرح زیر است:

این مطلب را هم ببینید
نسخه‌ی کامپیوتر بازی Driver 2 توسط طرفداران ساخته شد

بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3

Venetica

در این بازی نقش آفرینی جذاب و روایت داستانی آن جالب است ولی از نظر کاربران به دلیل آنکه ماجرای این بازی به رسمت موضوعات یکسانی رفته و دارای گیم پلی ضعیف و گرافیک قدیمی می باشد، به عنوان یک بازی خسته کننده و بد شناخته شده که مخاطبین دوست ندارند بازی آن را برای بار دیگر تجربه کنند.

Dungeons & Dragons: Daggerdale

این بازی شامل داستانی روایت گر نژادهای نمادین با کلاس های گوناگون است که ماجراجویی جذابی ندارد و تصاویر آن گرافیکی پایین و بسیار کسل کننده دارد. به این ترتیب چیزی برای لذت بردن از این بازی وجود ندارد و گیمرها از آن صرف نظر کرده اند.

Time and eternity

نمی توان گفت که گرافیک و طراحی ژاپنی این بازی شگفت انگیز نیست، ولی این بازی داستان مشخص شده ای را در نظر نگرفته است و گیمر نمی داند که قرار به جست و جوی چه چیزی باشد. همچنین در آن مکانیک های ضعیف مبارزه ای وجود دارد و نوآوری های جدید و نوین در آن دیده نمی شود. در واقع این بازی شاید بتواند برای بعضی مخاطبین جذاب باشد ولی مورد پسند یک گیمر ماجراجو نیست.

Last rebellion

در رابطه با این بازی باید بگویم زمانی که خود شرکت نیز آن را منتشر کرد، گفت که از این بازی شرمنده ام زیرا دارای وضوح و گرافیک عالی نمی باشد. این بازی در یک داستان کوتاه و مبارزه های ضعیف مورد پسند بیشتر گیمرها نیست.

نتیجه گیری

در دسته بهترین و بدترین بازی های نقش آفرینی پلی استیشن 3 همواره بازی هایی معرفی شده که از نظر مخاطبین مورد تایید قرار گرفته و شما نیز می توانید حتی بدترین آن ها را تجربه کنید، شاید از نظر شما آن بازی خوب جلوه داشت. پس قبل از آنکه بازی خود را تهیه کنید، ابتدا بهتر به این مقاله سری بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *